گزارش تصویری

به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان

 

 

اخبار ویژه

شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه قطعنامه مربوط به عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رای می‌گذارد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران تجاوز به منافع و امنیت خود را بر نمی‌تابد و هرگونه تعرضی به منافعش را پاسخ خواهد داد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.
هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه پاسخ به اقدام تنبیهی ایران گفت: به رژیم صهیونسیتی هشدار می‌دهیم که هر گونه پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی، با پاسخی محکم و شدید جبران می‌کند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به برگزاری گفتمان‌ نمازشناسی ویژه دانش‌آموزان اول و دوم متوسطه گفت: امسال در تمام روستاهای استان شورای نماز ایجاد می‌شود تا در هر روستایی متولی نماز داشته باشیم‌.
سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام همدان گفت: هیأت‎های پرورش اندام و بدنسازی در شهرستان‌ها باید دارای سازوکار مشخص بر مبنای اساسنامه باشند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند از جذب ۲۲ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان تسهیلات مکانیزاسیون و جهش تولید در نهاوند طی سال گذشته خبر داد و گفت: نهاوند بین شهرستان‌های استان رتبه دوم جذب تسهیلات مکانیزاسیون را از آن خود کرده است.
سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای اجرای مبارزه با سن غلات تاکنون ۸۶ هزار و ۴۷۱ هکتار از اراضی استان علیه سن گندم سمپاشی شده است.
استاندار همدان با بیان اینکه منابع مالی بانک‌ها باید در استان مصرف شود گفت: باید از محل منابع بانکی به تولیدکنندگان تسهیلات بدهیم تا زمینه‌ رشد اقتصادی و جهش تولید ایجاد شود.