گزارش تصویری

به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی
مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

اخبار ویژه

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همدان از کشف ۷۶ کيلوگرم انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تا دو هفته آینده بخش دندانپزشکی بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان را افتتاح خواهیم کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: طرح پایش سلامت دانش‌آموزان طی هماهنگی علوم‌پزشکی و آموزش و پرورش تدوین و اجرا شود.
۸۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس رسما امروز دوشنبه واگذار شد.
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: تاکنون ۳۲۷ هزار نفر از داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آن‌ها خبر داد.
عمر دولت سیزدهم از نیمه گذشته و آمار‌های به دست آمده نشان از عقب ماندگی جدی دولت و وزارت راه و شهرسازی نسبت به وعده انتخاباتی ساخت ۴ مبلیون واحد مسکونی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار توجه به فضاسازی در مدارس نسبت به نماز شد و گفت: جلسات تخصصی برای معلمان مدارس یکی از ضرورت‌هاست که متولیان باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند، چراکه مدرسه‌ای که به نماز توجه دارد، در عرصه‌های مختلف موفق‌تر است.
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان با تاکید بر لزوم فرهنگسازی برای افزایش جمعیت ضمن تسهیل‌گری در بخش اقتصاد از برگزاری دومین رویداد ملی جوانی جمعیت در همدان خبر داد و مهلت ارسال آثار را تا ۱۰ اردیبهشت عنوان کرد.