گزارش تصویری

به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان

 

 

اخبار ویژه

با گذری کوتاه در بازارهای شهر می‌توان فهمید، ما نتوانسته‌ایم برای ترویج حجاب اسلامی در حوزه پوشاک و البسه قدم قابل توجهی برداریم.
وزیر خارجه انگلیس درخواست گستاخانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را رد کرد.
امام جمعه همدان گفت: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل دفاعی مشروع و پاسخی منطقی بود که با اقتدار نیروهای مسلح کشورمان انجام گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به ظرفیت بالای امامزاده خضر منطقه خضر، گفت: امامزاده خضر می‌تواند به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود، اما متاسفانه بیشتر برنامه‌های فرهنگی در جغرافیای خاصی از شهر برقرار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان خبر داد.
شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه قطعنامه مربوط به عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رای می‌گذارد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران تجاوز به منافع و امنیت خود را بر نمی‌تابد و هرگونه تعرضی به منافعش را پاسخ خواهد داد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.
هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه پاسخ به اقدام تنبیهی ایران گفت: به رژیم صهیونسیتی هشدار می‌دهیم که هر گونه پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی، با پاسخی محکم و شدید جبران می‌کند.