گزارش تصویری

به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان

 

 

اخبار ویژه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه متوسط بارندگی استان همدان از ابتدای سال آبی جاری 325 میلیمتر گزارش شده است گفت: بارش های امسال به نسبت بلند مدت 10 درصد افزایش داشته است.
بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری در صورتی که فرد دچار تخلف در کنکور سراسری شود با مجازات‌هایی از قبیل جریمه نقدی، محرومیت از آزمون و حتی زندان روبرو می‌شود.
دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همدان گفت: تا پایان سال در ۲۵۰ نانوایی استان طرح نان کامل اجرا می‌شود.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.
مدیر فرودگاه همدان از برقراری پرواز حج تمتع امسال از این فرودگاه خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۴۵۸ زائر حج از فرودگاه پرواز می‌کنند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همدان از کشف ۷۶ کيلوگرم انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تا دو هفته آینده بخش دندانپزشکی بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان را افتتاح خواهیم کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: طرح پایش سلامت دانش‌آموزان طی هماهنگی علوم‌پزشکی و آموزش و پرورش تدوین و اجرا شود.
۸۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس رسما امروز دوشنبه واگذار شد.
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: تاکنون ۳۲۷ هزار نفر از داوطلبان، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.