گزارش تصویری

به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی
مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

اخبار ویژه

شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه قطعنامه مربوط به عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رای می‌گذارد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران تجاوز به منافع و امنیت خود را بر نمی‌تابد و هرگونه تعرضی به منافعش را پاسخ خواهد داد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.
هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه پاسخ به اقدام تنبیهی ایران گفت: به رژیم صهیونسیتی هشدار می‌دهیم که هر گونه پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی، با پاسخی محکم و شدید جبران می‌کند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به برگزاری گفتمان‌ نمازشناسی ویژه دانش‌آموزان اول و دوم متوسطه گفت: امسال در تمام روستاهای استان شورای نماز ایجاد می‌شود تا در هر روستایی متولی نماز داشته باشیم‌.
سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام همدان گفت: هیأت‎های پرورش اندام و بدنسازی در شهرستان‌ها باید دارای سازوکار مشخص بر مبنای اساسنامه باشند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند از جذب ۲۲ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان تسهیلات مکانیزاسیون و جهش تولید در نهاوند طی سال گذشته خبر داد و گفت: نهاوند بین شهرستان‌های استان رتبه دوم جذب تسهیلات مکانیزاسیون را از آن خود کرده است.
سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای اجرای مبارزه با سن غلات تاکنون ۸۶ هزار و ۴۷۱ هکتار از اراضی استان علیه سن گندم سمپاشی شده است.
استاندار همدان با بیان اینکه منابع مالی بانک‌ها باید در استان مصرف شود گفت: باید از محل منابع بانکی به تولیدکنندگان تسهیلات بدهیم تا زمینه‌ رشد اقتصادی و جهش تولید ایجاد شود.