گزارش تصویری

به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی
مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

اخبار ویژه

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آن‌ها خبر داد.
عمر دولت سیزدهم از نیمه گذشته و آمار‌های به دست آمده نشان از عقب ماندگی جدی دولت و وزارت راه و شهرسازی نسبت به وعده انتخاباتی ساخت ۴ مبلیون واحد مسکونی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار توجه به فضاسازی در مدارس نسبت به نماز شد و گفت: جلسات تخصصی برای معلمان مدارس یکی از ضرورت‌هاست که متولیان باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند، چراکه مدرسه‌ای که به نماز توجه دارد، در عرصه‌های مختلف موفق‌تر است.
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان با تاکید بر لزوم فرهنگسازی برای افزایش جمعیت ضمن تسهیل‌گری در بخش اقتصاد از برگزاری دومین رویداد ملی جوانی جمعیت در همدان خبر داد و مهلت ارسال آثار را تا ۱۰ اردیبهشت عنوان کرد.
با گذری کوتاه در بازارهای شهر می‌توان فهمید، ما نتوانسته‌ایم برای ترویج حجاب اسلامی در حوزه پوشاک و البسه قدم قابل توجهی برداریم.
وزیر خارجه انگلیس درخواست گستاخانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را رد کرد.
امام جمعه همدان گفت: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل دفاعی مشروع و پاسخی منطقی بود که با اقتدار نیروهای مسلح کشورمان انجام گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به ظرفیت بالای امامزاده خضر منطقه خضر، گفت: امامزاده خضر می‌تواند به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود، اما متاسفانه بیشتر برنامه‌های فرهنگی در جغرافیای خاصی از شهر برقرار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان خبر داد.