مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. خرداد 1395 - 12:27   |   کد مطلب: 18041
جشن میلاد با سعادت حضرت حجت بن الحسن (عج) و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر همزمان، با حضور منصور غلامی ریاست دانشگاه، اعضای پایگاه شهید امینی، کارکنان دانشگاه و خانواده هایشان در باغ دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش صدای دانشجو، جشن میلاد با سعادت حضرت حجت بن الحسن (عج) و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر همزمان، با حضور منصور غلامی ریاست دانشگاه، اعضای پایگاه شهید امینی، کارکنان دانشگاه و خانواده هایشان در باغ دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم غلامی ریاست دانشگاه، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از پایگاه بسیج شهید امینی به خاطر برگزاری این مراسم گفت: دانشگاه خانوادۀ بزرگی است که جمعیت قابل توجهی از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان را در خود جای داده است.

وی افزود به بهانه ای اگر بتوانیم بخشی از این خانواده را کنار هم جمع کنیم، فضای نشاط و سروری ایجاد خواهد شد که تأثیرات آن به محیط کار نیز منتقل می شود. ریاست دانشگاه با اشاره به جایگاه خوب دانشگاه به لحاظ علمی و پژوهشی خاطرنشان کرد: این جایگاه الا با زحمات همکاران و تلاش آنها برای رشد دانشگاه به دست نیامده است.

غلامی همچنین اظهار داشت: بخشی از دانشجویان ما در خوابگاه ها هستند و بخشی دیگر به صورت بومی در شهر که تلاش همۀ همکاران در قسمت های مختلف دانشگاه اعم از همکاران خوابگاه ها، سالن های غذاخوری، همکاران نقلیه، آموزش و دیگر قسمت ها بر این است که تا دانشجویان بتوانند تا حدی دوری از خانواده را تحمل نموده و دوران تحصیل خود را به نحو احسن سپری کنند و این میسر نیست الا به زحمات شما و حمایت های خانواده ها از همکاران تا بتوانند با فراغ بال و آرامش خیال به کار و تلاش ادامه دهند.

 

در این مراسم همچنین رزمندگان دفاع مقدس پس ار مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت به بیان خاطرات دفاع مقدس پرداخته و در پایان به همسران رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از همکاران دانشگاه هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

انتها پیام/

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار