مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. ارديبهشت 1394 - 16:24   |   کد مطلب: 15193
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تهیه و خرید اقلام مورد نیاز از تولیدات داخل بخشنامه ای به کلیه سازمان‌ها و صندوق های تابعه ارسال کرد.
علی ربیعی

به گزارش صدای دانشجو و به نقل از تسنیم، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ بخشنامه ای به کلیه سازمانها و صندوق های تابعه جهت گیری تهیه و خرید اقلام مورد نیاز از تولیدات داخل را تعیین کرد.

پیرو دیدار صمیمی کارگران و  مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رهبر معظم انقلاب، و تاکیدات معظم له مبنی بر مصارف دستگاههای دولتی از تولیدات داخلی، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ بخشنامه ای به کلیه سازمانها و صندوق های تابعه جهت گیری تهیه و خرید اقلام مورد نیاز از تولیدات داخلی  را تعیین کرد.

متن کامل بخشنامه به این شرح است .
حسب الامر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، در دیدار صمیمی کارگران و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورخ 9 اردیبهشت 1394 مبنی بر الزام دولت در جهت گیری تهیه و خرید اقلام مورد نیاز از تولیدات داخل ، بدین وسیله موارد زیر ابلاغ می گردد.

1- روسای سازمانها و صندوق های تابعه موظفند ، کمیته ای به منظور بررسی خرید های  خارجی تشکیل، تا ضمن بررسی ضرورت و عدم وجود تکنولوژی کالای مشابه داخلی، امکان جایگزینی و امکان ساخت داخل را بررسی نمایند.

2- کمیته مذکور لیست خریدهای خارجی در مجموعه های تابعه را جمع آوری و تصمیم مناسب را اتخاذ خواهند نمود.

3- ضروری است ظرف دو ماه نتایج اقدامات به عمل آمده گزارش شود و نظارت بر حسن اجرای بخشنامه بر عهده روسای سازمانها و صندوقها می باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار