به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 18. تير 1394 - 19:02   |   کد مطلب: 15317
بیانیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس:
روزی فرا خواهد رسید که غده سرطانی اسرائیل غاصب و جنایتکاران دیگر در صحنه ی روزگار نخواهند بود
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی آحاد ملت ایران را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش صدای دانشجو، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی آحاد ملت ایران را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

روز قدس روز اسلام است .    

   امام خمینی( ره)

بار دیگر روزی فرا رسیده است که از چند وقت قبل هیمنه ی پوشالی آن رژیم کودک کش و صفاک نسبت به آمدن چنین روزی به لرزه افتاده است چرا که ملتهای مظلوم و مسلمان منطقه بیدار شده اند و هر کدام در هر نقطه ای از جهان نسبت به احقاق حقوق خود به پا خواسته اند.

 

امروز گروهی وابسته به رژیم صهیونیستی با بی آبرویی تمام کودک کشی و نسل کشی مسلمانان  بخصوص شیعیان را توسط انسان هایی بی عقل و فکر و به ظاهر مسلمان همچون داعش و گروه های تکفیری به خاک و خون می کشانند و متاسفانه از همه دردناک تر رژیم آل سعود که کلید دار مکه محسوب میشود و مسلمان بودن را یدک میکشد دست جنایتکار خود را به دست رژیم صهیونیستی گذاشته و مردم مسلمان یمن را نزدیک به صد روز است که هر روزه به خاک و خون کشیده است که نشان داد اینها همه از یک خوی و خصلتند.

 

در مقابل این جنایتها آن پیر سفر کرده چه تدبیر خوبی جهت انسجام و وحدت کرده است وعلیه جاهلیت مدرن یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی را اولویت اول جهان اسلام و روز قدس نامیدند.

 

آری روز قدس روزی شده است که نمایانگر عمق راهبردی و دامنه ی نفوذ تفکر و منطق مقاومت و ظلم ستیزی در جهان شکل گرفته است، و امروز سرزمین های اشغالی به یک محیط شکننده ی امنیتی تبدیل شده است و امنیت سازی برای اشغالگران و غاصبان سرزمین قدس نه تنها دایره ی اراده و مدیریت رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی ان نیست بلکه در مصاف با معادله ای قرار گرفته است که رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین ، لبنان و دیگر بلاد اسلامی در آن قدرت نمایی و نقش آفرینی می کنند.

 

امروز ملت قهرمان و همیشه در صحنه ی جمهوری اسلامی همچون سالهای قبل نیز به عهد و پیمان خود وفا کرده اند و در سراسر کشور بصورت یک صدا ((مرگ بر آمریکا))،((مرگ بر اسرائیل))و ((مرگ بر آل سعود))کود کش را به گوش جهانیان طنین انداز می کنند و به مسلمانان مظلوم روحیه ی جهاد و مقاومت و ایثار تزریق می نمایند.

 

((ما دانشجویان بسیجی در دانشگاه های استان همدان به همراه آحاد مردم شریف استان ضمن حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1394 اعلام میکنیم که ملت همیشه در صحنه و ولایت پذیر ایران اسلامی علاوه بر حضور گسترده و با شکوه خود در این روز جهانی دین خود را هر موقع مصلحت باشد طبق دستور مقام معظم رهبری نسبت به مظلومان عالم ادا خواهند کرد و روزی فرا خواهد رسید که غده سرطانی اسرائیل غاصب و جنایتکاران دیگر در صحنه ی روزگار نخواهد بود و آن روز بسیار نزدیک است.  انشالله

دیدگاه‌ها

انتشار حواشی راهپیمایی روز قدس در رزن در رسانه های استانی و کشوری/جمع‌آوري بنرهاي عليه فتنه در رزن http://www.sobherazan.ir/news/13780/

دیدگاه شما

آخرین اخبار