مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. تير 1394 - 22:10   |   کد مطلب: 15339
تشکل های دانشجویی استان همدان در پی جمع شدن بنرهایی در محکومیت فتنه ۸۸ در روز قدس شهرستان رزن، بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش صدای دانشجو، تشکل های دانشجویی استان همدان در پی جمع اوری بنرهای فتنه ۸۸ در روز قدس شهرستان رزن بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

به نام خالق آزادی و آزادمردی

 

با توجه به اتفاقات اخیر در شهر رزن، کندن بنرهایی که از سوی جریانهای مردمی در مقابل فتنه در سطح شهر نصب شده بود توسط برخی مسئولین مسئولیت ناشناس شهرستان، و اقدامات صورت گرفته مبنی بر حمایت مستقیم و غیرمستقیم از جریان فتنه و سران منحرف آن، لازم است که نکاتی چند تذکر داده شود:

 

 

ما هرگز همدلی و همزبانی را به بهای حمایت از فتنه گران و نیروهای سرسپرده آنان بر نمی تابیم.

    عده ای  خیال واهی  دارند که همدان تفرجگاه سیاسی جریاناتی است که به سبب خیانت خویش توسط ملت ایران طرد شده اند اما ملت شریف همدان هرگز اجازه نداده اند و نخواهند داد که این تفکرات منحط و فتنه انگیز بار دیگر بتواند همدلی را بین دشمنان قسم خورده انقلاب ایجاد و نیروهای انقلابی را دلسرد و نا امید کند.

    افرادی برای خوش خدمتی به سران فتنه و حامیان آن ها تلاش میکنند با ضربه زدن و لغزاندن خطوط قرمز فضای سیاسی استان و کشور را برای بازگشت دوباره فتنه انگیزان به حکومت و قدرت فراهم کنند.

    جوانان انقلابی استان همدان هر نوع استفاده ابزاری و تفسیر به رای از بینات صریح و شفاف امام خامنه ای را محکوم می کنند و به افرادی که کارهای غلط  خود را از طریق تحریف سخنان رهبری  توجیه می کنند تذکر جدی می دهند.

    برخی مسئولین خود را در سخن، پاسدار خون شهدا معرفی کرده و از آبروی رزمندگان برای منافع سیاسی خود هزینه می کنند اما در عمل خائن و پایمال کننده خون ایشان هستند این مسئولین بدانند که جریان انقلابی اقدامات آن ها را رصد کرده و در صورت انجام کوچکترین اشتباهی از جانب این مسئولین هزینه های جبران ناپذیری پرداخت خواهند کرد.

    از دادگستری استان می خواهیم که قاطعانه با هرگونه اقدامی که در حمایت از فتنه گران صورت می پذیرد برخورد نماید.

 

امیدواریم این توصیه ها ثمربخش باشد و دیگر شاهد این چنین ماجراجویی های شیطنت آمیزی از جانب خادمین ملت نباشیم اگرچه جوانان غیور انقلاب با رعایت شور و شعور انقلابی همیشه آماده پاسداری و مقابله ی جانانه با این دست اقدامات می باشند.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان همدان

جبهه مردمی استکبار ستیزی استان همدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی

انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا

دیدگاه شما

آخرین اخبار