مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. مهر 1400 - 19:04   |   کد مطلب: 24484
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گفت: شورای اسلامی شهر همدان در روند انتخاب شهردار اشتباهاتی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علی‌اکبر نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شورا اسلامی شهر همدان در روند انتخاب شهردار اشتباهاتی داشت، اظهار کرد: در ابتدا تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان زمانی که سرپرست را انتخاب کردند به ایشان قول انتخاب به عنوان شهردار را دادند.

وی افزود: اما در ادامه روندی طی شد که ایشان رأی نیاورد و به همین دلیل سرپرست فعلی شهرداری همدان انگیزه کار کردن خود را از دست داد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیریت شهری همدان در برزخ قرار دارد، گفت: در حال حاضر تمام پروژه‌های شهری تعطیل شده و سرپرست نیز به دلیل عدم انگیزه لازم نامه‌ها را امضا نمی‌کند.

نظری خاطرنشان کرد: این روند در شأن شهر همدان نیست و نه باید کارهای مردم روی زمین بماند و کسی که کاری قبول کرده باید تعهد لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به طولانی شدن زمان تأیید حکم شهردار همدان بیان کرد: امیدواریم هر چه زودتر وزارت کشور وضعیت شهردار همدان را تعیین تکلیف کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: امیدواریم هر چه زودتر شهر همدان از برزخ نبود شهردار و روی زمین ماندن کارها خلاص شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار