مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1400 - 18:04   |   کد مطلب: 24509
مسوول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد رویارویی انقلاب با نظام سلطه است گفت: اسناد و وقایع لانه جاسوسی و تسخیر آن توسط دانشجویان باید در کتاب‌های درسی طرح شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حمید پورحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز اسلام ناب محمدی که مدنظر امام(ره) است، قیام و انقلاب در برابر اسلام امریکایی است.

وی ویژگی بارز اسلام ناب محمدی را ظلم‌ستیزی دانست و افزود: آنچه در معارف ما وجود دارد اینکه نه ظلم بکنید و نه زیر بار ظلم بروید مخصوصا وقتی این ظلم ابعاد بین‌المللی پیدا می‌کند و به شکل نظام سلطه و نظام استکبار خودش را نشان می‌دهد.

مسوول بسیج دانشجویی استان همدان با تا‌کید بر اینکه اتفاقی که در ۱۳ آبان می‌افتد دقیقا نماد این نوع اسلام و نماد رویارویی انقلاب اسلامی با نظام سلطه است خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان نماد هوشیاری قشر دانشجوست زیرا مرجع ضمیر را در بحث ظلم پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان باعث ماندگاری انقلاب شد ادامه داد: اگر نگاه تحلیلی به برخی انقلاب‌ها که در یک قرن اخیر اتفاق افتاده، داشته باشیم از آنجایی که آنها ارتباط خود را با نظام سلطه آمریکا و اسرائیل قطع نکرده‌اند، می‌بینیم انقلاب آنها به ثمر و نتیجه نهایی نرسیده است.

پورحسینی اضافه کرد: زمینه‌هایی که باعث وقوع واقعه ۱۳ آبان در دوران طاغوت می‌شود و اتفاق‌ها و دخالت‌های آمریکا در فضای کشور، باعث شعله‌ور شدن جریان انقلاب اسلامی شد.

وی عنوان کرد: امریکا به طور مشخص همواره به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بوده و این موضوع را گاهی به صراحت و گاهی به کنایه و با فتنه‌ها و ترورهایی که در کشور داشته، مشخص کرده است.

مسوول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه دانشجویان در دوران انقلاب با شناخت توطئه‌های امریکا به حق لانه جاسوسی را تسخیر کردند اضافه کرد: دانشجویان با هوشیاری همه آنها را شناسایی کردند و با تسخیر لانه جاسوسی مانع دخالت رسمی آمریکا در کشور شدند.

وی با بیان اینکه بیان اسناد و وقایع لانه جاسوسی به دانش‌آموزان و دانشجویان مطالبه رهبری است که در کتاب‌های درسی طرح شود گفت: متاسفانه تاکنون این مطالبه بر زمین مانده که امیدواریم دولت جدید این مطالبه به حق رهبری را در جهت روشنگری و در مسیر جهاد تبیینی که رهبری فرمودند، در کتب درسی مطرح کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار