مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. خرداد 1403 - 12:01   |   کد مطلب: 25175
هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد.

نرخ غذا، خوابگاه و وام‌های دانشجویی پایان تیرماه اعلام می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از برگزاری جلسه هیئت امنای این صندوق در ۳۱ تیرماه خبر داد و گفت: در این جلسه در خصوص نرخ غذا، خوابگاه و مبلغ جدید وام‌های دانشجویی تصمیم‌گیری می‌شود.

 مسعود گنجی درباره مبلغ وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید گفت: جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در این جلسه قرار است در خصوص مبلغ وام‌های جدید دانشجویی، اجاره بهای خوابگاه‌ها و نرخ غذای دانشجویی و سهم دانشجویان از نرخ غذا برای سال تحصیلی جدید تصمیم گیری شود.

وی درباره مبلغ وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید افزود: با توجه به اینکه جلسه هیئت امنا هنوز تشکیل نشده است نمی‌توان گفت که مبلغ وام‌های دانشجویی چه مقدار خواهد بود.

 

 

 

مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن متاهلی در دانشگاه شهید بهشتی ۳۱ خرداد به پایان می‌رسد

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی ثبت درخواست وام ودیعه مسکن متاهلی روزانه تا پایان روز پنج شنبه ۳۱ خردادماه در سامانه یکپارچه سازی صندوق رفاه دانشجویان امکان‌پذیر است.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی ثبت درخواست وام ودیعه مسکن متاهلی روزانه تا پایان روز پنج شنبه ۳۱ خردادماه در سامانه یکپارچه سازی صندوق رفاه دانشجویان امکان‌پذیر است.

لازم به ذکر است که دانشجویان ترم آخر نمی‌توانند از این وام استفاده کنند.

در روز‌های اخیر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  از افزایش مبالغ وام ودیعه مسکن متأهلی در نیمسال جاری خبر داده و گفته بود: مبالغ جدید وام برای ساکنین شهر تهران ۲۰۰ میلیون تومان، شهر‌های بزرگ ۱۵۰ میلیون تومان و شهر‌های کوچک ۱۰۰ میلیون تومان شد.

 

 

سازمان امور دانشجویان متولی سیاستگزاری حوزه سلامت جسمی، روانی، تندرستی و خدمات صنفی، رفاهی دانشجویان کشور است

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل گفت: سازمان امور دانشجویان متولی سلامت جسمی، روانی، تندرستی و همچنین ارائه خدمات صنفی و رفاهی به جامعه دانشجویان است.
سازمان امور دانشجویان متولی سیاستگزاری حوزه سلامت جسمی، روانی، تندرستی و خدمات صنفی، رفاهی دانشجویان کشور است

ابراهیم نعیمی سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در جلسه پرسش و پاسخ گفت: سازمان امور دانشجویان متولی سلامت جسمی، روانی، تندرستی و همچنین ارائه خدمات صنفی و رفاهی به جامعه دانشجویان است.

وی ادامه داد: دوره دانشجویی دوره بسیار پر استرسی است و فشار‌های مختلفی بر دانشجو وارد می‌شود.

وی در خصوص کارکرد اصلی دانشگاه‌ها تصریح کرد: کارکرد اصلی دانشگاه‌ها انتقال و ارتقای آموزش و رشد پژوهش مسئله محور و در کنار آن توجه به سلامتی و رشد اخلاقی و آموزش رفتار‌های فرهنگی است.

 

 

 

جذب امریه سربازی اعزام شهریور ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی در قالب جذب امریه (کارکنان وظیفه) جهت انجام خدمت در این دانشگاه (شهر تهران و سایر شهرها) استفاده نماید.

در این راستا اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران با اخذ مجوز به کارگیری تعداد محدودی نیروی امریه در سال ۱۴۰۳ اقدام به جذب و به کارگیری نیرو‌های متخصص و نخبه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (غیر پزشکی) جهت اعزام در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ نموده است. متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ با مراجعه به سایت دانشگاه تهران ثبت نمایند.

 

منبع: دانشجو

دیدگاه شما

آخرین اخبار