مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. آبان 1395 - 23:51   |   کد مطلب: 18695
در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
برپایی مراسم مکث عاشورایی
مراسم مکث عاشورایی با حضور واستقبال جمع کثیری از دانشجویان،توسط مسئولین کانون های شهروند وحجاب و عفاف و تئاتر در سالن اجتماعات شهید عباسپور واقع در ساختمان هنر معماری دانشگاه آزاد، همراه با اجرای مسابقات و اهدای جوایز برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو، سید فاطمه موسوی، دبیر عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار صدای دانشجو از برگزاری مراسم مکث عاشورایی با حضور واستقبال جمع کثیری از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

برنامه مکث عاشورایی، توسط مسئولین کانون های شهروند، حجاب و عفاف، کانون های تئاتر و فیلم وعکس در سالن اجتماعات شهید عباسپور واقع در ساختمان هنر معماری دانشگاه آزاد اسلامی، همراه با اجرای مسابقات و اهدای جوایز اجرا شد، که البته در روز آخر کانون هلال احمر هم بنا به در خواست خود به مسئولین اجرایی این مراسم ملحق شدند.

این مراسم با نوای مداحی شروع و بعد از سخنرانی حجت الاسلام فلاحی با محوریت عاشورا و تفکر عاشورایی، گروه تئاتر، بر روی سن رفته و به ارائه نمایشی دیدنی با مضمون وقایع عاشورا و اجرای نمایشنامه خوانی پرداخته شد.

در پایان این مراسم از مباحث و سخنان عنوان شده سوالاتی در قالب مسابقه بین حاضرین طرح گردید و پس از آن از مهمان های حضور یافته در برنامه پذیرایی صورت گرفت که حاضران ضمن صرف پذیرایی از تابلو هایی که جهت فروش در سالن چیده شده بود بازدید داشتد.
گفتنی است هزینه فروش این تابلو ها جهت کمک به بچه های سرطانی جمع آوری شده که با استقبال خوبی از دانشجویان هم مواجه شد.

انتها پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار