مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آذر 1395 - 16:45   |   کد مطلب: 18732
امروز شنبه سیزدهم آذرماه، مستند پربازدید شبنامه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی همدان اکران شد، که در این گزارش بازخود دانشجویان از تماشای این مستند آورده شده است.

به گزارش صدای دانشجو ، امروز شنبه سیزدهم آذرماه، مستند پربازدید شبنامه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی همدان اکران شد.
این برنامه با وجود اطلاع رسانی های صورت گرفته توسط بنر و اطلاعیه در محیط دانشگاه، اما حضور تعداد افراد شرکت کننده در سالن، کمتر از سطح انتطار را بدنبال داشت. بدین منظور خبرنگار صدای دانشجو به بررسی نظر و دیدگاه مخاطبین و افراد بیننده این مستند پرداخت تا با بازخورد دانشجویان از اکران این مستند مطلع گردیده و تا حدودی علت عدم حضور برخی دانشجویان جهت تماشای آن مطلع گردد.
در نظر سنجی صورت گرفته و با مصاحبات انجام شده با برخی از بینندگان مستند شبنامه، تقریبا همه شرکت کنندگان نظر مساعد و مثبتی از تماشای آن داشته و از عدم شناخت وآشنایی با موضوع این مستند از قبل سخن گفتند و اظهار داشتند که محتوای اثر به طور کلی خوب و خیلی تأثیر گذار و مفید واقع شده ولی اینکه بهتر بود در تبلیغات صورت گرفته از اجرای چنین مستندی بابیان بخشی از محتوا و آشناسازی مخاطب از موضوع، شخص دانشجو را به تماشای اثر ترغیب می کرد.
به گفته خود دانشجویان، مستند شبنامه، دارای محتوای خوبی بود که اگر اکثریت دانشجویان از آن مطلع بودند جمعیت کثیری از دیدن و تماشای آن استقبال می نمودند.
انتها پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار