مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. آذر 1399 - 17:34   |   کد مطلب: 24256
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص جا به جایی مدیران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بنابر نامه ابلاغیه مجموعه دولت و آقای واعظی به دستگاه ها طبق دستور العمل جا به جایی مدیران تا پایان دولت باید متوقف شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، احمد حسین فلاحی ،در خصوص بروز شرایط استثنایی برای جا به جایی مدیران نیز مطرح کرد: درصورت رسیدن موعد بازنشستگی ، بیماری و استعفا ، شرایطی از این قبیل جا به جایی مدیران و روی کار آمدن مدیران  شایسته و توانمند برای خدمت رسانی به مردم ایرادی ندارد ، اما طبیعتا خارج از این ملاک ها جا به جایی صورت بگیرد این جابه جایی به منزله ی سیاسی کاری است. 
در ادامه فلاحی با توجه به عدم لزوم جا به جایی مدیرانی که هیچ کدام از این موانع را ندارد و در کار و مجمع خود موفق هستند، بیان کرد: جا به جایی چنین مدیرانی سیاسی کاری است و ما به عنوان دستگاه نظارتی اگر چنین اتفاقی را مشاهده کنیم ، طبیعتا از وزرا پیگیر دلیل جا به جایی مدیران در مجموعه مربوط هستیم و اگر این بازی های سیاسی در خصوص مدیران شایسته و توانمند اتفاق بیافتد ما در دفاع از این مدیران کارآمد از هر طیف و جناحی پای کار هستیم و حمایت خواهیم کرد.
فلاحی در رابطه با زمزمه های جا به جایی بعضی از  مدیران همدانی در استان مطرح کرد : در بعضی از قسمت ها زمزمه هایی  بر تغییر از طرف مجموعه مدیران دولتی استان به گوش می رسد که در صورت بروز چنین اتفاقی از طریق سوال از وزیر پیگیری خواهیم کرد.
فلاحی در ادامه افزود: با مدیران دولتی استان تعامل و همکاری داریم.معتقدم بازی های سیاسی تنها به مردم آسیب می رساند و مردم از نمایندگان،مجریان انتظار خدمت دارند. بنا بر عدم صحت زمزمه ها است اما در صورت بروز این اتفاق ما به عنوان حافظ منافع مردم  پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ زهرا براتی

دیدگاه شما

آخرین اخبار