مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. بهمن 1399 - 13:25   |   کد مطلب: 24309
امتحانات پایات ترم دانشجویان دانشگاه آزاد بصورت مجازی و آنلاین در قالب امتحانات تشریحی و تستی در سایت وادانا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، با توجه به شیوع اپیدمی کرونا چالش برگزاری امتحانات مجازی دانشگاه ها همچنان باقیست. دانشگاه آزاد اسلامی نیز امتحانات خود را بصورت مجازی و آنلاین در قالب امتحانات تشریحی و تستی در سامانه وادانا برگزار خواهد کرد.

این نحوه برگزاری امتحانات برای دانشجویان چالش های جدیدی را به وجود آورده و نگرانی دانشجویان  بیش از قبل شدت پیدا کرده است.دانشجویان دانشگاه آزاد در امتحانات پایان ترم با شرایط جدیدی روبرو خواهند شد.

سایت وادانا برای امتحانات دانشگاه به مدت محدودی فایل امتحان را باز میگذارد تا دانشجویان وارد صفحه امتحانی خود شوند. 

بر این اساس دانشجویان در امتحانات تشریحی باید جواب های خودرا  در کادر قرار داده شده تایپ کنند و یا عکس برگه جواب مربوط به هر سوال را در سایت بارگزاری کنند.
همچنین برای پاسخ دادن به سوالات چهارگزینه ای هم دانشجویان در مدت زمان معلوم، باید وارد صفحه امتحانی خود شوند و به سوالات پاسخ دهند.

این نخستین بار است که امتحانات به صورت آنلاین و بدین شکل انجام میشود و باید منتظر نظرات، تجربه ها و انتقادات دانشجویان از  نحوه برگزاری امتحانات مجازی این دانشگاه بود.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار