مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. بهمن 1399 - 12:31   |   کد مطلب: 24317
سعید ظروفی گفت: دانشگاه پیام نور استان همدان امسال میزبان دهمین جشنواره نشریات دانشجویی است که پس از داوری، آثار برتر دانشجویان اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دانشگاه پیام نور همواره برنامه هایی را در راستای تعالی، رشد، توانمندی‌ها و پتانسیل دانشجویان در کل کشور ارائه می‌دهد که دانشگاه پیام نور استان همدان نیز با حضور دانشجویان توانمند و مستعد نقش به سزایی را در این رویداد ها ایفا می‌کند.

مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور استان همدان، سعید ظروفی در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو توضیح داد: دانشگاه پیام نور هر ساله چندین جشنواره و رویداد فرهنگی را در سطح مراکز دانشگاه پیام نور کل کشور برگزار می‌کند که اهم آنها عبارت اند از:

_جشنواره رویش دانشجویی که امسال به میزبانی استان اصفهان در حال برگزاری است.

_جشنواره حرکت دانشجویی که امسال هفتمین جشنواره آن‌ به میزبانی استان چهارمحال بخیاری به مرکزیت دانشگاه پیام نور شهر کرد در حال برگزاری است.

_جشنواره بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی که این جشنواره و مسابقات در طول ۲۴ سال این برنامه هر ساله برگزار شده است و امسال به میزبانی دانشگاه پیام نور استان یزد در حالا برگزاری است.

_جشنواره فیلم و عکس در استان لرستان

_جشنواره بازارچه کارآفرینی در استان آذربایجان غربی

_جشنواره خاطره و کرونا به میزبانی استان قزوین

_جشنواره لبیک عشاق به میزبانی دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی

 استان همدان نیز امسال میزبان دهمین جشنواره نشریات دانشجویی است.

سعید ظروفی گفت: مهلت ارسال آثار در این جشنواره  تا۲۰بهمن ماه بهمن ماه تمدید شده است که  پس از دریافت آثار، داوری آنها را آغاز کرده و نشریات برتر دانشجویان را اعلام می کنیم.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان در ادامه افزود: الحمدالله دانشگاه پیام نور استان همدان با توجه به وجود دانشجویان مستعد و توانمندسازی پتانسیل‌های بالا در بیشتر جشنواره های فرهنگی،ورزشی نقش موثر و مفیدی داشته است.دانشگاه پیام نور استان همدان نقش بارز و برجسته ای را در بین باقی دانشگاه های پیام نور کشور  و در بین دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی کشور، در برگزاری جشنواره ها ايفا می‌کند.

وی به برگزاری مسابقه رویش دانشجویی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مسابقات رویش دانشجویی در سال گذشته در استان سمنان،۷نفر از دانشجویان ما در رشته های آثار فردی و آثار گروهی توانستند رتبه های برتر را کسب کنند.در مسابقات قرآنی نیز ۲نفر از دانشجویان ما در سطح دانشگاه پیام نور کل کشور،اعضا برتر شدند و به مسابقات قرآنی ملی در سطح وزارت علوم راه یافتند.دانشجویان مستعد ما در رشته های ورزشی و تربیت بدنی نیز موفق به کسب رتبه های شاخص و برتر شدند. در مسابقاتی که در پیام نور استان خراسان رضوی به میزبانی مشهد برگزار شد ،۶نفر در بخش‌های دانشجویان دختر و دانشجویان پسر،۳تا از دانشجویان دختر و ۳ تا از دانشجویان پسر در رشته های تکواندو و کاراته موفق به کسب  مقام برتر شدند. امسال نیز همین تعداد شرکت کرده اند که امیدواریم انشاالله هم بتوانند رتبه های شاخص و برتر را کسب نمایند.

سپس در انتهای صحبت هایش گفت: با توجه به وضعیتی که هم اکنون کشور درگیر آن است و شرايط بیماری کرونا ،ارتباط ما با تشکل های دانشجویی و انجمن‌های علمی دانشجویی و کانال های فرهنگی بیشتر به صورت مجازی است و عمده فعالیت این عزیزان در فضای مجازی انجام می شود. شرکت ایشان در مسابقات و جشنواره های مختلف نیز در فضای مجازی و به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

امید داریم که امسال، سال پر باری را پشت سر بگذاریم و با توجه به محدودیت های کرونایی و حضور فیزیکی دانشجویان در سطح دانشگاه موفق شویم از عهده  نقشی که بر عهده دفاتر امور فرهنگی دانشگاه ها مراکز به عهده گزاشته شده است برآییم ارتباطمان را با قشر دانشجو برقرار و حفظ کنیم.

انتهای پیام/ ظ

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار