مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1399 - 18:40   |   کد مطلب: 24331
اختتامیه دهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور با تقدیر از بیش از 48 اثر و نشریه که حائز رتبه‌های برتر محورهای 17گانه بخش آثار برتر، محورهای 14 گانه بخش نشریات برتر و چهار محور بخش ویژه شدند، به میزبانی دانشگاه پیام نور استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان: این مراسم که باتوجه شرایط بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر عسگری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم؛ دکتر ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، مدیران فرهنگی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور‏، ریاست دانشگاه پیام نور استان همدان، مسئول نهادرهبری در دانشگاه پیام نور استان همدان، کارشناسان نشریات و دانشجویان فعال حوزه نشریات  با روش های مختلف ( ویدئوکنفرانس، لینک آپارات و لایو اینستاگرام) صبح امروز 5 اسفند ماه در سالن شهیدآوینی دانشگاه پیام نور مرکز همدان برگزار گردید. 

دکتر صفی اله صفایی رئیس دبیرخانه دانشگاه های پیام نور منطقه 4 و استان همدان گفت: جشنواره نشریات دانشجویی فرصتی برای فعالیت دانشجویان در نشریات و سایت های دانشجویی و نقطه عطف حرکت مطبوعات در فضای دانشگاه است. خداراشاکریم که امروز در اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور شاهد استقبال و حضور پرشور دانشجویان توانمند این دانشگاه هستیم.

در حاشیه این مراسم دکتر عسگری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ها ضمن ایجاد بسترهای رشد برای افراد مستعد، نسل جدیدی از روزنامه نگاران و خبرنگاران را به جامعه رسانه ای معرفی خواهد کرد. و همچنین با ابراز خرسندی از رشد چشمگیر کمی و کیفی نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور اشاره نمود و از زمان آغاز به کار دولت یازدهم‏، بر حمایت هر چه بیشتر از این نشریات در چارچوب قانون تاکید کردند.

در ادامه این مراسم دکتر ناجی معاون معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از برگزیدگان و تشکر از میزبانی جشنواره خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور در راستای رسالت اجتماعی خود می کوشد دانشجویان خود را نه تنها در عرصه های آموزشی و علمی، بلکه در تمامی عرصه های مورد نیاز دانشجو برای حضور در صحنه های اجتماعی توانمند سازد. در ادامه ایشان افزود: گسترش، نشریات الکترونیکی دانشگاه پیام نور نیز یکی دیگر از اقداماتی است که دانشگاه به دلیل ماهیت آموزش الکترونیکی و بهره مندی از زیرساخت های غنی الکترونیکی بر آن تاکید دارد که امید است با گسترش این دسته از نشریات نیز شاهد  حضور پرشور و بیشتر دانشجویان در این عرصه فرهنگی و ارزشمند باشیم.

 

در انتهای مراسم با قرائت اسامی برگزیدگان از دانشجویان سراسر کشور که در این جشنواره مقام کسب نموده اند تجلیل بعمل آمد.

 

برگزیدگان دهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان،  اختتامیه دهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور با حضور و شرکت 27 استان از دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به تعداد 546 رکورد و 771 اثر ارسالی به دبیرخانه در 3 بخش نشریات برگزیده، بخش ویژه و آثار برگزیده مجموعا در محورهای 17 گانه در قالب 5 گروه درسی (علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و کشاورزی و محیط زیست) توسط 3 نفر داوران خانه مطبوعات استان همدان مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و در نهایت 47 اثر برتر به شرح زیر انتخاب و تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار