مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. شهريور 1391 - 9:08   |   کد مطلب: 2438
مسئول ستاد استقبال از دانشجویان دانشگاه بوعلی :به همت بسیج دانشجویی طرح استقبال از دانشجویان ورودی 91 دردانشگاه بوعلی برگزار می شود
استقبال از دانشجویان جدیدالورود

به گزارش صدای دانشجو محمدامین پارسافر  گفت:طرح استقبال از دانشجویان ورودی دانشگاه بوعلی ازیکشنبه لغایت چهارشنبه (26 الی29) به مدت چهار روز در دو سطح برگزار می شود.

وی گفت:این طرح به منظوره خاطره انگیزترکردن روز ثبت نام برای دانشجویان ورودی وهمچنین برای تسهیل در مراحل ثبت نام  از ترمینال واز لحظه ورود دانشجویان غیر بومی تا پایان ثبت نام به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود.

مسئول ستاد استقبال گفت:این طرح بعد از شروع کلاس ها نیز ادامه خواهد داشت و با اعزام به یک اردوی چند روزه برای  تعدادی از دانشجویان ورودی تکمیل خواهد شد.

پارسافر گفت:دانشجویانی که از استان های دیگر به همدان می آیند می توانند با مراجعه به محل استقرار بسیج دانشجویی  در محوطه ی ترمینال از اسکان و پذیرایی این تشکل دانشجویی استفاده کنند.( دانشجویان پسر در خوابگاه غدیر - دانشجویان دختر درمهمانسرای هنرو معماری )

وی گفت:محل ثبت نام برای دانشجویان در دانشکده علوم (واقع در خیابان مهدیه روبروی پارک مردم) برگزار می گردد.

مسئول ستاد استقبال افزود:در حین مراحل ثبت نام دانشجویانی که آگاه به مراحل ثبت نام  هستند تحت عنوان راهنمای دانشجو به راهنمایی دانشجویان وخانواده های آنها برای ثبت نام وهمچنین راهنمایی برای استفاده از امکانات رفاهی دانشگاه از قبیل خوابگاه می پردازند.

پارسافر درخصوص برنامه های دیگر بسیج دانشجویی گفت:این تشکل دانشجویی در نظر دارد نمایشگاه کتابی راهم در محل برگزاری ثبت نام دایر کند. همچنین در ایام ثبت نام در این محل با دایر کردن ایستگاه صلواتی از دانشجویان وخانواده های آنها پذیرایی می شود.

وی در پایان گفت:در انتهای مراحل ثبت نام دانشجویان می توانند هدیه های خود را که شامل یک جلد کتاب و سر رسید اختصاصی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی است را از غرفه ی بسیج دانشجویی دریافت کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار