مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. مرداد 1400 - 14:18   |   کد مطلب: 24425
توضیحات معاونت فرهنگی آموزشی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در استان همدان از اقدامات این بنیاد در گرامیداشت هفته ولایت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، بنیاد بین المللی غدیر در چارچوب ارشادات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با هدف تبلیغ هرچه بهترواقعه عظیم غدیر در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز نمود. نمایندگی این بنیاد در استان همدان واقع در خیابان تختی می باشد.

حمیدرضا نامور معاونت فرهنگی آموزشی بنیاد بین المللی غدیر استان همدان در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت:

بنیاد بین المللی غدیر در دهه امامت و ولایت پویش "هر خانه یک ستادغدیر" را با توجه به شرایط کرونایی برگزار کرد.

در این پویش هر خانه با برگزاری جشن های خانگی و آشپزی در مسابقه شرکت خواهند کرد و با ارسال تصاویر جشن خود جایزه دریافت می کنند. همچنین مسابقات کودک و نوجوان که شامل نقالی ، صوت ، نقاشی ، شعر خوانی و ساخت کلیپ هست نیز برگزار می شود.

نامور ادامه داد:

مسابقات بزرگسالان نیز در حوزه های تولید کلیپ ، تولید محتوا و پاسخ به سولات خطبه غدیر و اهدای جایزه به ۱۱۰ نفر در برنامه های هفته ولایت گنجانده شده است.

وی در توضیح بیشتر اقدامات این ستاد در هفته ی ولایت گفت:

برنامه های متنوعی با همکاری مجموعه های فرهنگی و هیئت های استان در حال برگزاریست و از تمامی ظرفیت های مردمی و استانی استفاده شده است.

 برنامه ای به نام همایش استقبال از غدیر، ۳۱ تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی دبیرستاد اجرایی بنیاد غدیر حجت السلام حسنی  همراه با نقاله خوانی و مداحی برگزار شد.

همچنین غرفه های نمایشگاه هایی از غدیر تا قربان با همکاری فعالان مردمی در میدان امام  با عناوین کودک و نوجوان ، عفاف و حجاب برپا شد.

مشارکت در راه اندازی نمایشگاه غدیر تا ظهور به همت کانون شهید دستغیب شهرک فرهنگیان از دیگر اقدامات ستاد بود . این نمایشگاه در محوطه پارک پدر در قالب غرفه هایی با موضوع ماکت های غدیر و مهدویت همه روزه عصرها تا ماه محرم بر پا می باشد. جشن های خودرویی نیز توسط موسسه آل طاها در دست اجراست.

وی اذعان کرد:

ساخت و انتشار کلیپ های کوتاه با موضوع ولایت امام علی (ع) و انتشار درشبکه های مجازی واتساپ ، اینستاگرام ، ایتا وآپارات ، از دیگر فعالیت های بنیاد در هفته ی ولایت است. هئیت رزمندگان نیز مجالس متعددی از جمله جشن در فضای باز را در برنامه خود دارد. همچنین مصوبه ای در استانداری با ریاست آزادبخت تایید شد که طبق این مصوبه جشن ویژه ی شام عیدغدیر در استادیوم قدس با اجرای اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

نامور در پایان به برنامه اطعام محرومین اشاره کرد و گفت: توزیع گوشت قربانی و غذای گرم در قالب کمک های مومنانه به محرومین شهر در دست اجراست.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار