مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. مهر 1400 - 17:16   |   کد مطلب: 24477
به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور همدان،
برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی
همایش جاماندگان اربعین حسینی مصادف با هفته دفاع مقدس نیز از سوی پایگاه بقیة الله حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در گلزار شهدای همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان در ۱ مهر ۱۴۰۰ به مناسبت هفته دفاع مقدس، میزبان برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی در گلزار شهدای همدان بود.

 پس از اجرای گروه سرود نوجوانان در رابطه با مقام شهدا و هفته دفاع مقدس، مسئول کانون پیشکسوتان سپاه ناحیه همدان،محمدرضا غلامی پاک در رابطه با ارزش‌های والای ۸ سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی و ناجوانمردانه دنیا بر علیه ایران سخنرانی کرد.

وی در ادامه با اشاره‌ به رشادت های جوانان نسل امروز در سوریه افزود: جوانان بسیجی این نسل همچون شهید حاجی ها بالاتر از دفاع مقدس و صحنه عاشورا را برای مردم به تصویر کشیده اند.

در این همایش که به همت پایگاه بقیة الله حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان برگزار می شد، بسته های فرهنگی-شهدایی به رسم یادبود تقدیم حضارگردید و در پایان نیز طی قرعه کشی به ۵ نفر از حضار کتاب هایی در شرح دفاع مقدس با روایتگری از شهدا دفاع مقدس تقدیم ایشان شد.

مراسم با نوای مصطفی میرزایی در وصف جاماندگان اربعین حسینی و شهادت سیدالشهدا به پایان رسید.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار