مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. مهر 1400 - 18:02   |   کد مطلب: 24483
دور دوم و سوم اردوهای جهادی در روستاهای محروم شهرستان نهاوند به همت گروه جهادی شهید محسن امیدی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند با خدمات متنوع برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  دور دوم و سوم اردوهای جهادی در روستاهای محروم شهرستان نهاوند به همت گروه جهادی شهید محسن امیدی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند با خدمات متنوع در (دهه دوم و سوم شهریور ماه ۱۴۰۰) برگزار شد.

خدمت رسانی در زمینه های: آموزشی برای دانش آموزان، سلامت (ویزیت رایگان،خدمات پزشکی ، تیم مبلغ واکسیناسیون و دیدار منزل به منزل ، تزریق واکسن، تست قند و فشارخون)، برگزاری کلاس های عقیدتی و فرهنگی برای مردم روستا مشاوره های تخصصی حقوقی، مشاوره های تخصصی در زمینه بهداشت، کشاورزی، باغ داری و دام داری ، دیدار چهره به چهره با مردم و پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی و رایزنی جهت حل مسائل روستا بخشی از خدمت رسانی کاروان جهادی گروه شهید محسن امیدی می باشد.
شایان ذکر است کاروان جهادی شهید محسن امیدی با هدف خدمت رسانی به قشر محروم ، خدمت رسانی خود را به صورت گسترده در چند روستا خصوصا دور افتاده ترین روستاهای شهرستان نهاوند به ثمر رسانده و با استقبال بی نظیر مردم این مناطق مواجه شده است . این اردوهای جهادی و خدمت رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار