مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. اسفند 1400 - 17:11   |   کد مطلب: 24652
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان همدان : بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان استان همدان به مناطق عملیاتی راهیان نور توسط بسیج دانشجویی استان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین عابدی مهر معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: " استفاده از هر ثروت و گنجی نیازمند فناوری است، راهیان نور در واقع فناوریِ استفاده از ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس است...به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بعد از بازگشت، پیوندی ناگسستنی با این حادثه‌ی مهم و ارزش‌های آن پیدا کنند"  گفت:پس از دوسال دوری از مناطق نورانی هشت سال دفاع مقدس، امسال ۱۲۵۰ دانشجوی همدانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند. از این تعداد۸۰۰ نفر دانشجوی خواهر و ۴۵۰ نفر دانشجوی برادر، در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۶ اسفند در دوره های ۴ الی ۵ روزه  از مناطقی مانند: مسجد جامع خرمشهر و یادمانهای اروند ، علقمه، طلاییه، شلمچه، هویزه، فتح المبین ، بیمارستان شهید کلانتری، یادمان شهدای کانال کمیل و فکه بازدید کردند.

در این برنامه تمامی دانشگاههای همدان از جمله دانشگاه بوعلی سینا، علوم پزشکی، ملی ملایر، فرهنگیان، آزاد اسلامی و سایر دانشگاه های علمی کاربردی و غیر انتفاعی در تامین هزینه های اعزام دانشجویان همکاری داشتند.

عابدی مهر ادامه داد: همچنین اداراتی از قبیل استانداری، شهرداری بهار و فامین و ملایر و اسدآباد، ادارات برق، آب و گاز در خصوص آماده سازی اردوگاه ها همکاری قابل توجهی داشته اند .
سپس گفت: لازم به ذکر است در ارائه ی محتوای فرهنگی و تبلیغی این برنامه و روایت گری یادمان ها از رزمندگان دفاع مقدس استانی و کشوری، طلبه ها و مبلغین استانی و کشوری و مادحین اهل بیت استفاده شد.

انتهای پیام/چشمه قصابانی

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار