مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. مرداد 1401 - 19:01   |   کد مطلب: 24766
در اعتراض به توهین به شهید حاج حسین همدانی تجمع دانشجویی در مزار این شهید برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، در پی توهین سید حسین موسوی به سردار شهید حاج حسین همدانی، تجمع دانشجویی معترضانه  در مزار شهید، با حضور سردار فرجی و نماینده مردم همدان در مجلس اسلامی، حجت الاسلام فلاحی و فعالین بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد.

در این تجمع مصطفی احمدی دبیر شورای تبیین و مواضع بسیج دانشجویی بیانه ای به شرح ذیل قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ كَذلِكَ فَتَنّا بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ
درود خداوند بر ارواح طیبه شهدا از بدر و حنین تا شام و عراق و یمن.
شهادت عزتی ابدیست که اولیا خاص خدا، آنان که ندای هل من ناصر امامشان را شنیده و لبیک گفتند و در آن مسیر جانشان را فدا نمودند، حلاوتش را میدانند.
حاج حسین همدانی سردار عزیز اسلام،  یاور مظلومان، کهنه سرباز ولایت، اینک اسوه مجاهدان این مرز بوم است. هنوز نام سردار به کوری چشم بددلان و بزدلان و حرامیان یادآور استقامت، ایثار، اخلاص و جهاد است.
عزت نزد خداوند است،  و حاشا که به پوز سگان دریا ها نجس شود.
اینک که ضدانقلاب باب عقده گشایی باز نموده اند، بدانند 
حریم ولایت امروز نیز همچون گذشته خط قرمز جوانان انقلابی ایران اسلامی و بالاخص همشهریان سردار عزیزمان است. فتنه گرانی که به آبروییشان شهره آفاق شده اند بدانند، هر دهانی لب به اهانت به مقدساتمان گشاید را خواهیم شکست.
امروز دلدادگان به ارزش های انقلاب، به مقام عظمای ولایت به خون شهیدان، فراتر از مرز جمهوری اسلامی آماده فرمان جهاد پیر و مرادمان حضرت امام خامنه ای هستند.
فتنه گرانی که دیروز بواسطه اهانت به ساحت مقدس اهل بیت و حرمت شکنی شأن در روز عاشورا مطرود جامعه اسلامی و ولایی ایران شدند ، امروز هم در ادامه همان مسیر پیشین از ساحت مدافعان حریم ولایت هتک حرمت میکنند و روز به روز در مسیر باطل خود مصمم تر میشوند و براستی دچار سنت استدراج‌شده آمد.
از این روست که جنبش دانشجویی دیگر مسامحه با این اعداالله و آل‌رسول را برنمی تابد و خواستار برخورد جدی با فتنه گران است .
والسلام علی من اتبع الهدی

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار