مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. آبان 1401 - 18:07   |   کد مطلب: 24809
مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور همدان با حضور ریاست دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،

صبح امروز، سه شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور همدان با حضور دکتر تقی زاده ریاست دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد.

دکتر تقی زاده ریاست دانشگاه پیام‌نور کشور خطاب به دانشجویان گفت: آینده از آن شماست. شما عزیزان به دانشگاهی وارد شده اید که بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و بیش از چهارصد هزار دانشجو در چهارصد شهر و شهرستان کشور و در حدود ۸۰ رشته تحصیلی مقطع کارشناسی، ۲۴۰ رشته کارشناسی ارشد و ۶۰ رشته مقطع دکترا در رشته های گرایش های متعدد در حال تحصیل هستند، و در بعد بین المللی نیز دانشگاه پیام نور موفق به جذب دانشجو شده و در نظام رتبه بندی بین المللی ما جزء دانشگاه های بزرگ دنیا قرار گرفته ایم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور امروز آموزش برای همه کس و همه جا و همه وقت و عدالت آموزشی را محقق کرده است و غریب به ۳۰ درصد پذیرفته شدگان کارشناسی های ارشد و دکترا از دانشگاه پیام نور است.

سپس ادامه داد: امسال رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون استخدامی قضاوت و رتبه های ۲رقمی و ۳ رقمی دانشگاههای بزرگ کشور دانشجویان دانشگاه پیام نور بوده اند.
وی با تاکید بر دوران طلایی دانشجویی گفت: اکنون باید برای فرصتها و ایام پیش رو برنامه ریزی کرده و تا بهترین استفاده را از لحظات خود داشته باشید.

دکتر محمد ظاهری سرپرست دانشگاه پیام نور همدان نیز خطاب به دانشجویان گفت: شما در دانشگاهی وارد شده اید که جزٕ برترین دانشگاه های کشور و حهان بوده، مدرک تحصیلی دانشجویان پیام نور قابل ترجمه و در تمام دنیا شناخته شده است‌.
این مراسم با تجلیل از دانشجویان ورزشکار قهرمان در رشته های ورزشی مختلف و دانشجویان برتر پایان یافت.
انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار