مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. دى 1392 - 9:40   |   کد مطلب: 10007
وزارت امور خارجه کشورمان با دعوت از کاردار سفارت یونان به اقدام هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا در دیدار با برخی محکومین حوادث ۱۳۸۸ در محل سفارت یونان در تهران اعتراض کرد.
اعتراض وزارت امور خارجه به اقدام هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا در دیدار با فتنه‌گران

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم،و به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، وزارت امور خارجه کشورمان به اقدام هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا در دیدار با برخی محکومین حوادث 1388 در محل سفارت یونان در تهران اعتراض کرد.

به‌دنبال اقدام هیئت پارلمانی اتحادیه اروپایی در دیدار با برخی محکومین حوادث 1388 در محل سفارت یونان در کشورمان، رئیس اداره نهادهای اروپایی وزارت امور خارجه در اعتراض به این اقدام مغایر با حسن‌نیت که به‌رغم تذکرات قبلی ارائه شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل و همچنین مسئولین ادارات ذی‌ربط وزارت امور خارجه انجام پذیرفت، شنبه‌شب کاردار سفارت یونان در تهران را در نبود سفیر این کشور به وزارت امور خارجه دعوت و مراتب ناخرسندی در خصوص اقدام مذکور را به اطلاع وی رساند.

کاردار یونان نیز در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم احترام به مقررات داخلی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد مراتب را به مقامات ذی‌ربط اتحادیه و پارلمان اروپایی منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاه شما

آخرین اخبار