مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. بهمن 1392 - 10:20   |   کد مطلب: 10480
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ادبیات توهین آمیز وزیر امور خارجه امریکا عنوان کرد: بسیاری از مردم از ادبیات بی‌ادبانه و بی‌شرمانه وزیر امور خارجه ناراحت شدند و این موضوع باید به دولت آمریکا تذکر داده شود.
باید درباره ادبیات بی‌ شرمانه وزیر خارجه آمریکا به دولت این کشور تذکر داده شود

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه خارج از فقه خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اینکه کسی که تقوا الهی پیشه کند خدواند به او علاقه مند می شود اظهار کرد: مردم در زمانی که ببیند فردی تقوای الهی را پیشه کرده است به او علاقه مند می شوند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: زمانی که فردی درستکار باشد حتی مردمی که رفتار درستی ندارند او را دوست دارند و در کنار او احساس امنیت می کنند و در این میان انسان های که رفتار نادرستی را دارد خداوند از او روی گردان می شود.

وی با اشاره به اینکه قهر خداوند سبب دوری انسان های صالح از فرد می شود خاطر نشان کرد: باید انسان مسیر زندگی خود را با اهل بیت (ع) تطبیق دهد و تنها گام برداشتن در این مسیر سبب رضایت خداوند تبارک و تعالی می شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه فردی که از خداوند اطاعت می کند و برخی از مردم به او توجه نمی کنند عنوان کرد: این موضوع به این دلیل است که این افراد بر اساس رضایت مخلوق اعمال خود را انجام می دهند هرچند ممکن است اطاعت خداوند را نیز انجام دهند.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: اگر فردی مسیر شیطان را دنبال می کند باید یاد خدا و مسیر خدا را همیشه مد نظر قرار دهد و پس از آن رضایت خلق را مورد توجه قرار دهد زیرا حرکت در مسیر رضایت خداوند یک فریضه دینی است.

وی با اشاره به اینکه سخنان وزیرامور خارجه آمریکا بسیار غیر منطقی است خاطر نشان کرد: این افراد که امروز صحبت جنگ را به میان می کشند سوریه و مصر را ناامن کرده اند و این در حالی است که مردم این کشور ها  باید سرنوشت کشور خود را انتخاب کنند نه کشورهای غربی.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد:وزیر امور خارجه امریکا شبیه یک بچه لجوج است که برای رسیدن به خواسته های خود کشورهای جهان را تهدید می کند و مدام از گزینه نظامی صحبت می کند که این موضوع یک تهدید ساده و پیش پا افتاده است.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ادبیات توهین آمیز وزیر امور خارجه امریکا عنوان کرد: بسیاری از مردم از ادبیات بی‌ادبانه و بی‌شرمانه وزیر امور خارجه ناراحت شدند و این موضوع باید به دولت آمریکا تذکر داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار