مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. بهمن 1392 - 11:07   |   کد مطلب: 10501
مشاور رئیس‌جمهور با بیان اینکه دشوار نیست که بدانیم شایعات علیه دولت چرا واز کجا نشأت می‌گیرد، گفت: متاسفانه هنوز عده‌ای در شرایط رقابتی پیش از انتخابات امید آفرین ۲۴ خرداد قرار دارند.
شایعات پیرامون جابجایی گسترده در دولت سازمان یافته است

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، روز گذشته پس از آنکه خبر رفتن نجفی از سازمان میراث فرهنگی قوت گرفت، خبرهای دیگری پیرامون جابجایی‌های گسترده در دولت نیز بر خروجی بسیاری از سایت‌های خبری قرار گرفت که محور اصلی آنها بر رفتن اسحاق جهانگیری و جابجایی نوبخت بود و بر همین اساس نیز نوبخت که روز گذشته برای دفاع از لایحه پیشنهادی بودجه 93 به مجلس رفته بود خبر مربوط به جایگزینی وی به جای جهانگیری را تکذیب کرد اما با این حال این شایعات همچنان ادامه دارد  هنوز هم برخی رسانه‌ها از جابجایی‌های گسسترده در سطوح عالی مدیران روحانی خبر می‌دهند.

بر همین اساس محمدرضا صادق مشاور ارشد رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم، ضمن بی‌اساس خواندن  اخبار مربوط به کناره گیری جهانگیری وجابجایی نوبخت در خصوص علت نشر این نوع اخبار طی چند  روز اخیر، گفت: در حالی شاهد نشر و گسترش اینگونه اخبارکذب هستیم  که بودجه سال آینده کل کشور بعد از سالها  به موقع و مدبرانه  به مجلس تقدیم شد و با هماهنگی‌های خوبی که بین دولت و مجلس برقرار است  در حال  طی سیرمراحل قانونی تصویب توسط  نمایندگان محترم مجلس است .

وی تولید وانتشار این شایعات  را بدلیل موفقیت دولت در پیشبرد اهداف  مورد توجه اکثریت  ملت دانست و افزود:  خیلی دشوار نیست که بدانیم این نوع  شایعات  چرا واز کجا نشأت می‌گیرد.

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه  متاسفانه هنوز عده‌ای در شرایط رقابتی پیش از انتخابات امید آفرین 24 خرداد  قرار دارند و تصور می‌کنند با  طرح  اینگونه شایعات میتوانند در عزم دولت برای انجام برنامه‌هایش خلل وارد کنند، تصریح کرد: حتی اگر درپی القاء اختلاف بین اعضای دولت و نزدیکان رئیس‌جمهور نیز باشند هیچ توفیقی حاصل نمی‌کنند.

صادق با اشاره به ماموریت ویژه رئیس‌جمهور به معاون اول خود در خصوص شناسایی و مقابله قانونی با ویژه‌خواران، تصریح کرد: این احتمال را نباید  نادیده گرفت که زمانی که آقای جهانگیری تلاش  وروش موثری را جهت شناسایی و برخورد قانونی با  ویژه‌خواران سازماندهی کند و دست‌اندرکار تهیه  وارایه گزارش اقدامات خود به رئیس جمهور باشد ،عده‌ای که منافشان را در خطر می‌بینند با هیاهو و جنجال‌سازی  سعی در ایجاد انحراف در افکار عمومی  نمایند. واین جاست که رسانه ها باید هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: خوشخبتانه هماهنگی‌، همکاری‌ و همراهی‌ در دولت تدبیر و امید به نحو مناسبی  ساری و جاری است واستمرار این  وضعیت امید آفرین وآرامش بخش است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار