مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. بهمن 1392 - 6:34   |   کد مطلب: 10518
نائب رئیس دوم مجلس گفت: مجلس دولت را از میدان‌دادن به کسانی که خواب‌های آشفته‌ فتنه‌گری و هنجارشکنی می‌بینند، بر حذر می‌دارد.
مجلس موظف است دولت را از میدان‌دادن به رادیکال‌های ساختارشکن بر حذر دارد

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، محمدرضا باهنر نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور در صحن علنی امروز مجلس با اشاره به آغاز ایام‌الله دهه‌فجر، گفت: آغاز دهه‌فجر را به رهبر انقلاب، ملت بزرگ، انقلابی، متدین و بصیر ایران اسلامی و نمایندگان مجلس تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: پس از ده‌ها سال که دنیا میان 2 قدرت استکباری جهان یعنی اردوگاه‌های شرق مارکسیست و غرب لیبرال دموکرات تقسیم شده بود و میلیون‌ها انسان بی‌گناه که فقط به خاطر آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی به خاک و خون کشیده شده بودند، در کشوری که هزاران سال زیر یوغ ظالمانه شاهنشاهان دست و پا می‌زد به رهبری یکی از سلاله پاک حضرت زهرا(س) انقلابی رخ داد که به تعبیر تحلیل‌گران استکباری زلزله‌ای بود تا بسیاری از ساختارهای جهان سلطه را به هم ریزد و دگرگونی عظیمی در تاریخ معاصر به وجود آورد.

نائب رئیس دوم مجلس افزود: زلزله‌ای که پس از 35 سال همچنان به پیش می‌رود و اسلام‌خواهی مردم کابوس وحشتناکی برای مستکبران به وجود آورده است. سرزمین کهن و بافرهنگ ایران در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفت و در این چند دهه علیرغم تمامی هجمه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زورگویی‌های بی‌حد و حصر استکبار راه ترقی در سیاست، فرهنگ، اقتصاد و رفاه را در پیش گرفت و الهام‌بخش ملت‌های مستضعف جهان شد.

باهنر گفت: انقلاب ایران قرن را به قرن پیروزی مستضعفان بر مستکبرین تبدیل کرد و به حول و قوه الهی به یکی از مقتدرترین ملت‌ها و نظام‌های دنیا تبدیل شد. گوهر گران‌بهای مردم‌سالاری دینی را به تاریخ معاصر و نسل‌های آینده عرضه کرد و به قله‌های رفیع علم و فناوری و اقتدار دست یافت و این مسیر انشاءالله تا ظهور قطب عالم امکان حضرت بقیة‌الله(عج) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز نیز ایران اسلامی در جبهه‌های مختلف درگیر یک جنگ تمام عیار، دیپلماتیک و اقتصادی است که رمز موفقیت خود را در اصلاح ساختارهای تولید، الگوسازی اقتصاد مقاومتی و پافشاری بر ارزش‌های به جا مانده از امام راحل(ره) و شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی می‌داند.

نائب رئیس دوم مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌داند که از دولت یازدهم در رسیدن به این اهداف عالی به شرط اعتدال، خردگرایی، عمل فراجناحی، شجاعت در تصمیم و اقدام به موقع حمایت کند و دولت را از اقدامات شتابزده، گرایشات تند سیاسی و میدان‌دادن به رادیکال‌های ساختارشکن و کسانی که مجددا خواب‌های آشفته‌ فتنه‌گری و هنجارشکنی می‌بینند، بر حذر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار