مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. بهمن 1392 - 16:12   |   کد مطلب: 10541
مدیر دفتر بررسی‌های اقتصادی آبفای کشور:
آب امسال گران نشده است
در حالی معاون وزیر نیرو از افزایش تعرفه آب از دیماه سال جاری خبر داده بود که مدیر دفتر بررسی های اقتصادی آبفای کشور گفت: تا این لحظه هیچ مصوبه ای برای تغییر تعرفه آب به آبفا ابلاغ نشده است.
آب امسال گران نشده است

به گزارش صدای دانشجو معصومه آذرگون در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ مصوبه ای برای تغییر تعرفه آب از وزارت نیرو به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابلاغ نشده و کماکان مبالغ  پرداختی قبوض صادره آب بر مبنای گذشته محاسبه می شوند.

مدیر دفتر بررسی های اقتصادی و خدمات مشترکین آبفای کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه معاون آب و آبفای وزیر نیرو از افزایش تعرفه های آب از دیماه سال جاری خبر داده، آیا این تغییر تعرفه در قبوض لحاظ می شود، تصریح کرد: تا این لحظه مصوبه تغییر تعرفه ها به ما ابلاغ نشده اما ممکن است این مصوبه در وزارت نیرو تهیه شده باشد و در آینده ای نزدیک به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای اجرا ابلاغ شود و ممکن است هم مصوبه ای برای سال جاری ابلاغ نشود که این موضوع را مسئولان مربوطه در وزارت نیرو اعلام خواهند کرد.

وی افزود: در سال جاری نیز دولت مصوبه قانون بودجه را برای افزایش نرخ حامل های انرژی در اختیار داشت اما این مصوبه اجرایی نشد، در واقع ما از ابتدای سال جاری منتظر ابلاغ مصوبه تغییر تعرفه آب بودیم.

آذرگون در خصوص جزئیات تغییر تعرفه های آب گفت: افزایش قیمت آب طوری خواهد بود که برای افرادی که مازاد الگوی مصرف، آب را مصرف می کنند هزینه بیشتری بپردازند و در واقع قیمت آب برای پرمصرف ها گران می شود و کسانی که زیرالگوی نرمال مصرف، آب را مصرف می کنند افزایش چندانی در آب بهای مصرفی شان نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار