مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. بهمن 1392 - 16:16   |   کد مطلب: 10545
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از سبد کالا با ۳۱ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.
طرح تفحص از سبد کالای دولتی تقدیم هیئت‌رئیسه شد/ اعلام وصول؛ بعد از تصویب بودجه

 

به گزارش صدای دانشجو کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از سبد کالا در مجلس، گفت: طرح تحقیق و تفحص از سبد کالا که از سوی دولت به سرپرستان خانوارها و براساس ضابطه‌ای که دولت معین کرده، تعلق می‌گیرد با 31 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

وی افزود: مهم‌ترین بخش از این تحقیق و تفحص، گنجانده نشدن برنج ایرانی در این سبد کالایی در جهت حمایت از برنج‌کاران داخلی و تولید ملی است.

همچنین، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در گفت‌وگوی دیگری به تسنیم گفته است: به علت بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور در صحن علنی مجلس، طرح تفحص از سبد کالا پس از بررسی بودجه 93 در صحن علنی مجلس اعلام وصول می‌شود.

علپیور پیش از این به خبرنگار پارلمانی تسنیم گفته بود که معاونان وزیر صنعت قول داده‌اند که ظرف 48 ساعت موضوع پخش برنج خارجی در سبد کالا را حل کنند که این طور نشد، لذا علاوه بر پیگیری موضوع استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، طرح تحقیق و تفحص از خرید سبد کالا نیز آماده شده که این طرح امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

فرآیند توزیع سبد کالای دولتی از امروز آغاز شده و نمایندگان مجلس در جلسات صبح و عصر مجلس، مکرراً به خاطر نحوه توزیع و علت گنجاندن برنج غیر ایرانی در این سبد، تذکر داده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار