مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. بهمن 1392 - 16:25   |   کد مطلب: 10595
آیت‌الله صافی گلپایگانی با انتقاد شدید از برگزاری برخی جشنواره‌ها در دهه فجر گفت: دهه‌ فجر دهه‌ مبارکی است و نباید این دهه‌ عظیم با گناه و کارهای خلاف شرع جلوه داده شود.
انتقاد شدید آیت‌الله صافی از برگزاری برخی جشنواره‌ها در دهه فجر
به گزارش صدای دانشجو به نقل از  فارس و به نقل از دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار وزیر کشور با ضروری خواندن ترویج ارزش‌های اسلام برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: حاکمیت دین و ترویج ارزش‌های اسلامی از اصول انقلاب اسلامی است که انقلاب برای آن ایجاد شده است.

وی با انتقاد شدید از برگزاری برخی جشنواره‌ها در دهه فجر بیان داشت: دهه‌ فجر دهه‌ مبارکی است و نباید این دهه‌ عظیم با گناه و کارهای خلاف شرع جلوه داده شود.

آیت‌الله صافی گلپایگانی ارتکاب خلاف شرع در چنین جشنواره‌هایی را نشانه فاصله داشتن این برنامه‌ها با اصل انقلاب دانست و افزود: متأسفانه بعضی از جشنواره‌های این دهه که با پول بیت‌المال انجام می‌گیرد خلاف شرع است و با اصل انقلاب فاصله دارد.

وی با اشاره به نارضایتی مؤمنین از برگزاری چنین برنامه‌هایی بیان کرد: مردم متدین و حامی انقلاب از این کارهای خلاف شرع رضایت ندارند، همه‌ ما مسئول هستیم و مسئولان باید جوابگوی این خلاف شرع‌ها باشند.

انتهای پیام/2258/ط

دیدگاه شما

آخرین اخبار