مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. بهمن 1392 - 19:19   |   کد مطلب: 10600
آخوندی پس از بازدید از راه‌های غرب مازندران خبر داد
بازگشایی همه مسیرها تا ۴۸ ساعت آینده
وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از راه‌های غرب مازندران گفت: با توجه به تأمین ماشین‌آلات راهداری در منطقه، مدیریت به‌کارگیری از آنها مهم‌ترین اولویت کاری راهداران است.
بازگشایی همه مسیرها تا ۴۸ ساعت آینده

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم و به نقل از وزارت راه و شهرسای، عباس آخوندی در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به ارتفاع یک متر و 70 سانتی‌متری برف در مناطق مختلف استان گفت: در درجه اول نجات جان انسان‌ها برای ما اهمیت دارد و در این زمینه اقدام به امدادرسانی به افراد در راه مانده و گرفتار در کولاک شده است.

وی ضمن اشاره به بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در مناطق غرب استان تصریح کرد: با توجه به حجم بالای برف و با هماهنگی به عمل آمده 30 دستگاه ماشین‌آلات راهداری از استان‌های معین (قزوین، گلستان، خراسان شمالی، تهران، البرز، زنجان، سمنان و همدان) به مازندران ارسال شد.

آخوندی یادآور شد: با وجود امکانات و تجهیزات موجود، نیاز سخت‌افزاری برای بازگشایی راهها وجود نداشته و تنها عامل در جهت تسریع در اجرای عملیات راهداری مدیریت به‌کارگیری از این امکانات و تجهیزات است.

وی با بیان "در حال حاضر، وضعیت پیک بحران را پشت سر گذاشته‌ایم" ابراز امیدواری کرد تا 48 ساعت آینده همه مسیرهای ارتباطی (اعم از روستایی و فرعی) منطقه بازگشایی شود.

وزیر راه و شهرسازی از عملکرد به‌هنگام استاندار مازندران، معاونان و مدیران کل استان و همچنین مجموعه راه و شهرسازی قدردانی کرد و خاطرنشان ساخت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران در قالب 35 اکیپ راهداری و با به‌کارگیری 160 دستگاه از انواع ماشین‌آلات راهداری اقدام به برف‌روبی و یخ‌زدایی 180 کیلومتر از راههای اصلی و شریانی غرب استان کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاه شما

آخرین اخبار