مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1392 - 5:42   |   کد مطلب: 10979
دولت بحرین در پی کشته شدن سه نیروی پلیس این کشور، «ائتلاف ۱۴ فوریه» و «گردان های الاشتر» را سازمان های تروریستی اعلام کرد.
رژیم بحرین ائتلاف ۱۴ فوریه را گروه تروریستی اعلام کرد

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم و به نقل از «فرانس 24»، دولت بحرین یک روز پس از کشته شدن سه نیروی پلیس این کشور در جریان انفجاری که گروه های انقلابی را مسئول آن می داند،  تأکید کرد «برای ریشه کن کردن گروه های تروریستی» و حامیان آنها تلاش خواهد کرد.

در همین راستا، هیئت دولت بحرین ائتلاف 14 فوریه و گردان های مالک اشتر را سازمان های تروریستی اعلام کرد.

دولت بحرین، روز سه شنبه در پایان نشست فوق العاده خود با صدور بیانیه ای اعلام کرد «نخست وزیر، وزیر  خارجه را مکلف کرده است کرد برای وارد کردن گروه های تروریستی و کسانی که از آنها حمایت می کند و با آنها تعامل دارند در فهرست های بین المللی تروریستی، اقدامات لازم را انجام دهد.»

در این بیانیه آمده است «هیئت دولت بحرین تدابیر قانونی برای ممنوع کردن فعالیت این گروه ها و بازداشت اعضای آنها را اتخاذ خواهد کرد. همچنین جریان های ائتلاف 14 فوریه، گردان های الاشتر، گردان های مقاومت و نیز گروه های وابسته به آنها در فهرست سازمان های تروریستی گنجانده می شوند.»

براساس این گزارش، دولت بحرین اعلام کرد روز دوشنبه در جریان انفجاری در پایتخت این کشور سه نظامی از جمله یک افسر اماراتی کشته شدند. نخستین بار است که یک نیروی پلیس کشورهای حاشیه خلیج فارس مستقر در بحرین، کشته می شود.

رژیم آل خلیفه انفجار روز دوشنبه را بهانه ای برای تشدید حملات خود علیه احزاب مخالف و مردمی استفاده می کند که خواستار تغییرات دموکراتیک در کشورشان هستند. در حالی که گروه های مخالف بلافاصله پس از وقوع انفجار، آن را محکوم کردند اما دولت بحرین با این اقدام نشان داد که درصدد افزایش فشارها بر مخالفان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار