مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. مرداد 1391 - 9:39   |   کد مطلب: 1105
تشكل‌هاي دانشجويی، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي در حمايت از مردم ميانمار و اعتراض به كشتار مردم مسلمان ميانمار پيش از ظهر امروز مقابل سازمان ملل کردند.
دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند

به گزارش صدای دانشجو، تجمع تشكل‌هاي دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي در حمايت از مردم ميانمار و اعتراض به كشتار مردم مسلمان ميانمار پيش از ظهر امروز مقابل سازمان ملل برگزار شد.

همچنين در اين تجمع دكتر شمس، رئيس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد؛ دكتر حاجيان، رئيس واحد تهران مركز دانشگاه آزاد؛ دكتر اخوان، رئيس واحد تهران شمال و همچنين دكتر فتحي، رئيس واحد دانشگاه آزاد شهرري نيز حضور داشتند.

تجمع كنندگان در اين تجمع با در دست داشتن پلاكاردهايي از عكس‌هاي فجايع ميانمار، باراك اوباما و رئيس بوداييان آسيايي شرقي دالايي-لاما و همچنين با سردادن شعارهاي از قبيل «اي سازمان بي‌اثر، پس كو حقوق بشر»، «اي سازمان ملل، خجالت خجالت»، «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل»، «الله اكبر»، «يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن» اعتراض خود را به سكوت مجامع بين‌المللي و همچنين حمايت آمريكا و هم‌پيمانانش از كشتار مردم ميانمار اعلام كردند.

در اين تجمع يكي از دانشجويان به نمايندگي از ساير دانشجويان با قرائت دكلمه‌اي وقوع كشتار مسلمانان ميانمار را به محضر امام زمان (عج الله) تسليت گفت.

همچنين شعرخواني و مداحي در خصوص مسئله ميانمار از ديگر برنامه‌هاي اين تجمع بود.

بنا بر اين گزارش، تجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد با به آتش كشاندن نماد سانسوچي، رئيس جمهور دولت ميانمار كه نقش مؤثري در كشتار مردم ميانمار و قرائت قطعنامه‌اي به پايان رسيد.

در انتها تجمع كنندگان براي ظهور فرج آقا امام زمان (عج الله) دعا كردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار