مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. اسفند 1392 - 22:25   |   کد مطلب: 11070
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در دیدار با مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خطاب به وی گفت: خوشحالم که پیشرفت‌های ایران را علیرغم همه تحریم‌ها دیدید.
خوشحالم که پیشرفت‌های ایران را علیرغم همه تحریم‌ها دیدید

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم؛ کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از ظهر امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

جلیلی در این دیدار تاکید کرد؛ دموکراسی در ایران واقعی است و نظام مردمی با اقتدار از ارزش ها، حقوق و منافع مردم دفاع می کند. نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، حمایت مدعیان دموکراسی از رفتارهای مغایر با دموکراسی در اوکراین، مصر و بحرین را نگران کننده دانست.

جلیلی در این دیدار گفت، خوشحالم از این که امکان پیدا کردید پیشرفت های جدید ایران را علیرغم همه تحریم ها ببینید. این پیشرفت ها مبتنی بر ظرفیت های دینی، بومی و تمدنی ماست که برخی نمونه های تاریخی آن را نیز در اصفهان خواهید دید.

نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی گفت، نظام مردم سالاری دینی موجب سرعت چشمگیر این پیشرفت شده است. بر همین مبنا است که مردم ما اجازه نمی دهند در برخورداری از حقوق قانونی خود یک استثنا باشند و در مسیر پیشرفت آن ها مانع ایجاد شود.

سعید جلیلی افزود، حمایت قدرت های مدعی دموکراسی از رفتارهای مغایر با دموکراسی در اوکراین، مصر و بحرین نگران کننده است. متاسفانه پس از رفتارهای مغایر حقوق بشر در فلسطین، افغانستان و عراق، امروز برخی قدرت ها به دنبال استفاده از تروریسم و جنگ های خیابانی به جای سازوکارهای دموکراسی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار