مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. فروردين 1393 - 11:31   |   کد مطلب: 11210
منابع سوری از پیشروی های چشمگیر ارتش این کشور در منطقه ای در شمال غرب یبرود خبر دادند.
پیشروی های ارتش سوریه در شمال غرب یبرود

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم و به نقل از خبرگزاری سوریه، منابع سوری اعلام کردند: بر اثر حملات خمپاره ای گروه های تروریستی به قدسیا یک دختر بچه کشته شد و دو کودک دیگر زخمی شدند.

همچنین در اثر انفجار بمب در مسجد الصالحین در منطقه یلدا در دمشق صالح الخطیب رئیس کمیته آشتی ملی مناطق یلدا،ببیلا و بیت سحم در حومه جنوبی دمشق زخمی شد.تروریست ها این بمب را در زیر منبر این خطیب جمعه کار گذاشتند که انفجار آن هنگام ایراد سخنرانی سبب زخمی شدن وی گردید.

ارتش سوریه در مناطق حومه قنیطره در عملیاتی تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و تعداد دیگری را زخمی کرد. ارتش سوریه همچنین در مناطق الدوایه و الهجه 60 تروریست را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد که تعدادی از آنها به بیمارستان رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی فلسطین منتقل شدند.

در حومه حماه ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و تعدادی دیگر را زخمی کرد. در استان الحسکه نیز مسئولان ذی ربط 16 فرد مسلح را پس از گرفتن تعهد از آنها که دیگر اقدامی علیه امنیت ملی سوریه انجام ندهند رها کردند.

در حمص ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها که قصد نفوذ به منطقه الدار الکبیره را داشتند هدف قرار دادند و برخی از آنها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

در منطقه القرابیص در شهر حمص هفت فرد مسلح خود را به همراه سلاح هایشان تحویل دادند.در حلب نیز ارتش سوریه ضمن دفع حمله گروه های مسلح در منطقه الاعظمیه تعدادی از آنها را کشتند و برخی دیگر را زخمی کردند.

در درعا نیز ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریست های وابسته به جبهه النصره را به هلاکت رساند.در حومه لاذقیه ارتش سوریه به عملیات علیه گروه های مسلحی که با کمک ترکیه به این منطقه نفوذ کرده اند ادامه داد و مراکز تجمع آنها را در روستاهای سولاس و باب الامانه و منطقه موسوم به 45 و شهر کسب و روستای السمره هدف قرار داد.

در مناطق مختلف حومه دمشق نیز ارتش سوریه طی عملیات هایی تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند از جمله در شهر حرستا دوازده تروریست به دست ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

در منطقه المشرفه در شمال غرب یبرود ارتش سوریه پیشروی های قابل ملاحظه ای به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار