مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. فروردين 1393 - 11:38   |   کد مطلب: 11215
وزیر راه و شهرسازی در آمل با اشاره به پیچیدگی های انجام شده گذشته در اجرای طرح بزرگ آزاد راه تهران - شمال گفت: فعلا تکمیل این آزاد راه در اولویت وزارت راه و شهرسازی نیست.
تکمیل آزاد راه تهران - شمال در اولویت وزارت راه نیست

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، عباس احمد آخوندی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از محور هراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزاد راه تهران - شمال که از سال های گذشته در کشور ساخت آن آغاز شده هنوز به سرانجام نهایی نرسیده است.

وی افزود: به دلیل پیچیدگی هایی که در نحوه اجرا و تعیین پیمانکاران این پروژه صورت گرفته، اجرای این طرح فعلا در دستور مار وزارت راه و شهرسازی نیست.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال بررسی آسیب شناسی علت کندی آزاد راه تهران - شمال هستیم.

آخوندی با بیان اینکه از ابتدای نوروز 93 تاکنون 77 میلیون تردد در کشور به ثبت رسیده است، افزود: خوشبختانه میزان حوادث در این ایام در جاده های کشور کاهش داشته است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت راه های مواصلاتی استان های شمالی کشور، گفت: طرح تعریض و چهار بانده کردن محور هراز و سوادکوه از اولویت های وزارت راه و شهرسازی در سال جاری است.

آخوندی با بیان اینکه تاکنون 45 درصد از محور هراز چهار بانده شده است، افزود: از 104 کیلومتر این محور 45 کیلومتر آن تعریض و چهاربانده شده و امیدواریم تا اواخر امسال یا اوایل سال 94 این پروژه بهره برداری شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تا پایان امسال و اوایل سال 94، با تخصیص اعتبار 10 هزار میلیاردی محور سوادکوه و هراز تعریض و چهاربانده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار