مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. فروردين 1393 - 12:51   |   کد مطلب: 11271
برخی منابع بحرینی اسنادی را فاش کردند که نشان می‌دهد ۴۹۹ نفر از نیروهای ژاندارمری اردن تحت عنوان نیروهای وزارت کشور بحرین در این کشور فعالیت می‌کنند.
دخالت نظامی اردن در بحرین

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم و به نقل از سایت «مرآة البحرین»، اسناد صادره از وزارت کشور بحرین نشان می‌دهد که 499 نفر از نیروهای ژاندارمری منتسب به وزارت کشور در بحرین حضور دارند و این سند ادعای «محمد حسین المومنی» وزیر امور اطلاع رسانی و ارتباطات اردن مبنی بر اینکه این نیروها برای آموزش نیروهای پلیس بحرین وارد این کشور شده‌اند، رد می‌کند.

بر اساس این گزارش، بانک اردن مامور دریافت حقوق این نیروها از بانک ملی بحرین و سپس واریز آن به حساب‌های شخصی این نیروهاست.

بر پایه این گزارش، حقوق دریافتی نیروهای ژاندارمری اردن که در بحرین حضور دارند 700 هزار دینار بحرین ( حدود 1.8 میلیون و هشتصد هزار دلار آمریکایی) از خزانه دولت در ماه است و به این ترتیب حقوق هر یک از نیروها به طور متوسط 1200 دینار بحرینی (3100 دلار آمریکایی) است.

سایت المرآة البحرین اسامی همه نیروهای ژاندارمری اردن که در بحرین حضور دارند، منتشر کرده است و در مقابل وزارت کشور بحرین در بیانیه‌ای حضور این نیروها را تائید کرد.

در بیانیه وزارت کشور بحرین آمده است که روابط امنیتی با اردن در زمینه تبادل تجربیات و آموزش‌ها، قدیمی و مستمر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار