مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. فروردين 1393 - 15:20   |   کد مطلب: 11317
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از برگزاری گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور در روز دوشنبه ۱۸ فرودین‌ماه امسال خبر داد.
گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور برگزار می‌شود

 

به گزارش صدای دانشجو روح‌الله جمعه‌ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در گفت‌وگو با تسنیم، از برگزاری نخستین گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این گردهمایی در روز دوشنبه 18 فروردین ماه امسال و با محوریت عزم ملی با مدیریت جهادی، پرچمداری اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و همچنین تبیین چگونگی اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی‌، هدفمند‌سازی یارانه‌ها، اشتغال و امور ایثارگران از جمله مباحثی است که در گردهمایی یک روزه استانداران و فرمانداران سراسر کشور مطرح می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در ادامه از حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و جمعی دیگر از مسئولان کشور در گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مرزبانان گروگان گرفته شده از سوی گروهک تروریستی جیش العدل به پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با محوریت وزارت کشور برای آزادی آنان اشاره کرد و گفت: در صورت آزادی و قطعی شدن این موضوع، نخستین و تنها مرجع اطلاع‌رسانی وزارت کشور است؛ از این رو امیدواریم هرچه سریع‌تر از طریق مراجع رسمی اخبار خوشحال کننده‌ای به ملت ایران و خانواده‌های آنان برسد.

جمعه‌ای با بیان اینکه از رسانه‌ها خواستاریم که تا اخبار امنیتی را از مراجع رسمی و مسئول پیگیری کنند، تاکید کرد:‌ زمانی این خبر از نظر دولت جمهوری اسلامی قطعیت دارد که مرزبانان در قلمرو جمهوری اسلامی ایران واقع در کنسولگری و سفارت ایران در پاکستان و یا در خاک ایران تحویل مقامات شوند.

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

آخرین اخبار