مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. فروردين 1393 - 8:15   |   کد مطلب: 11383
رحیم احمدی روشن گفت: اگر غیر از مصطفی پسران دیگری داشتم در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و دفاع از حقوق هسته‌ای تقدیم می‌کردم و اکنون حاضرم جان خود را برای دفاع از این موضوع فدا کنم.
حاضرم جانم را همانند فرزندم برای دفاع از حقوق هسته‌ای فدا کنم

به گزارش صدای دانشجو رحیم احمدی روشن در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به وضعیت شغلی همکاران شهید احمدی روشن و خبرهایی که حکایت از اخراج آن‌ها دارد، اظهار کرد: این یک مسئله قدیمی است که پرداختن به آن نیز دیگر بی‌فایده است و اما صحت و سقم آن را همه تأیید کرده‌اند.

پدر شهید روشن با اشاره به نگاه دولت به خانواده شهدای هسته‌ای، افزود: اگر غیر از مصطفی بازهم پسران دیگری داشتم حتماً در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم می‌کردم هرچند که نگاه دولت به خانواده شهدای هسته‌ای نگاهی ابزاری است، دیدار با خانواده شهدای هسته‌ای و به‌خلاف میل آن‌ها رفتار کردن شایسته نیست.

وی با اشاره به اهمیت اسلام و اهمیت حراست از انقلاب و دستاوردهای آن، تصریح کرد: اگر مصطفی زنده بود، بازهم او را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و در راه ولایت فقیه هدیه می‌کردم.

احمدی روشن با اشاره به شهادت برادرش، عنوان کرد: در زمان جنگ نیز برادرم برای پاسداری از انقلاب عازم جبهه شد و هنوز از او بی‌خبریم و مفقودالاثر است، بنابراین شهادت مصطفی نیز قدمی کوچک در راه نگهبانی از انقلاب است.

پدر شهید روشن با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا، تأکید کرد: این بیانیه یعنی آن‌ها آب در هاون می‌کوبند زیرا ما ملتی نیستیم که از این مسائل بیمی داشته باشیم، مسیر و هدف برای ملت ما مشخص است و مردم هم بصیر و مقاوم هستند و در برابر این بیانیه‌های بی‌اساس مواضع خوبی اتخاذ کرده‌اند.

پدر شهید روشن با ابراز امید برای اینکه علیرضا احمدی روشن ادامه دهنده راه مصطفی باشد، گفت: من از خداوند خواسته‌ام و از ملت شریف ایران هم خواستارم که دعا کنند تا بتوانیم علیرضا را به‌گونه‌ای تربیت کنیم که ادامه دهنده راه مصطفی باشد و شبیه پدرش شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار