مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. ارديبهشت 1393 - 7:16   |   کد مطلب: 11652
هنوز ماجراها و حاشیه‌های پروژه بزرگ و پر داستان «چ» ادامه دارد؛ ماجراهایی که همچنان کنجکاوی برای پروژه بعدی ابراهیم حاتمی‌کیا را به تعویق می‌اندازد. اما ظاهرا خود حاتمی‌کیا جور دیگری فکر می‌کند.
داستان جاده اهواز-خرمشهر ، پروژه بعدی حاتمی‌کیا؟

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از  تسنیم یکی از بزرگترین پروژه‌‌های سینمایی این سال‌های سینمای ایران در حال طی کردن روزهای پایانی اکران است. «چ» و ماجراهایی که درست از نیمه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر با محوریت شخص حاتمی‌کیا در سینمای ایران کلید خورد؛ مسیر فیلمسازی و مهمتر از آن حیات حاتمی‌کیا در سینمای ایران را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داد، اتفاقاتی که حاتمی‌کیا را خیلی زود تبدیل به جنجالی‌ترین شخصیت انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری سینمای ایران کرد.

اما ابراهیم حاتمی‌کیا، فیلمساز مشهور سینمای ایران ظاهرا در تمام این مدت مشغول انجام تحقیقات پروژه بعدی‌اش بوده است. پروژه‌ای که ظاهرا به عملیات بیت‌المقدس یکی از مهمترین عملیات‌های دفاع مقدس، و جاده‌ محوری اهواز-خرمشهر مربوط می‌شود. این عملیات سرانجام در چهار مرحله  منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

طبق اطلاعات خبرنگار تسنیم ظاهرا مرحله تحقیقات این پروژه به پایان رسیده است و خبرهای تاییدنشده‌ای هم  از شروع پیش‌تولید این پروژه و رسیدن به مرحله انتخاب بازیگر خبر می‌دهد.

«چ» اوج نمایش تکنیکی حاتمی‌کیا در مسیر فیلمسازی‌اش بود و حالا پیش‌بینی می‌شود،با تجربه «چ»، فیلم بعدی حاتمی‌کیا اتفاق بزرگی در سینمای ایران باشد.

حاتمی‌کیا در یکی از سخنرانی‌های مشهورش گفته بود سینمای ایران باید وارد شرایطی شود که مسائل انقلاب را طرح کند والا ماهیت آن زیر سوال است. حاتمی‌کیا این مسیر را شروع کرده است و این مسیر ظاهرا ادامه دارد...

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار