مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. تير 1393 - 12:49   |   کد مطلب: 12751
دییر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی در گفتگو با صدای دانشجو:
مدیریت جدید دانشگاه بوعلی سینا دست به عصا و کاملا محافظه کارانه عمل می کند
دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا ساختار حاکم بر مدیریت جدید در دانشگاه بوعلی سینا را دست به عصا و کاملا محافظه کارانه دانست
مدیریت جدید دانشگاه بوعلی سینا دست به عصا و کاملا محافظه کارانه عمل می کند

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: ساختاری که حاکم است بر مدیریت جدید در دانشگاه بوعلی سینا  دست به عصا و کاملا محافظه کارانه است.

وی افزود: بر اساس اخبار رسیده مشی مدیریت جدید کنار زدن همه مصوبات و کارهای مثبتی است که در دوره قبلی انجام شده و مدیریت جدید بنا دارد کارها را از صفر شروع کند که این امر باعث ضرر خواهد شد.

امیر حاج بابایی گفت: نقطه ضعف دولت این است که مدیریتی که در دوره آقای احمدی نژاد به نسل دوم واگذار شده بود به نسل اول برگشته و دانشگاه بوعلی هم از این قضیه مستثنی نبود در حالیکه دانشگاه باید با مدیریت شاداب و جدیدی مواجه می شد.

وی نقاط قوت مدیریت قبلی دانشگاه بوعلی سینا را رویکرد علمی قوی و توانمدی بالای اجرایی دانست و افزود: این نقاط قوت باعث پیشرفت علمی چشمگیر دانشگاه و احداث پروژه های عمرانی فراوان من جمله احداث چند بلوک خوابگاهی شد.

حاج بابایی نقطه ضعف مهم مدیریت قبلی دانشگاه را در ساختار برنامه ریزی دانست و افزود: در همه دانشگاه های کشور ساختار قانونی جهت پیاده شدن منویات رهبری وجود ندارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار