به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 19. مرداد 1393 - 17:38   |   کد مطلب: 13353
سخنگوی کمیسیون آموزش با بیان اینکه استیضاح‌کنندگان وزیر علوم از استیضاح منصرف نشده‌اند، گفت: روند قانونی استیضاح وزیر علوم از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری می‌شود.
استیضاح وزیر علوم قطعی شد

 

به گزارش صدای دانشجو قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه امروز تعدادی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم، گفت: در این جلسه که با حضور تعدادی از استیضاح‌کنندگان پیرامون تعیین تکلیف استیضاح فرجی‌دانا برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت یک ماهه وزیر علوم برای رفع دغدغه استیضاح‌کنندگان به پایان رسیده و تا این لحظه وی نتوانسته به این دغدغه‌ها پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد، بنابراین استیضاح‌کنندگان در این جلسه به این نتیجه رسیدند تا روند استیضاح وزیر علوم را از طریق هیئت رئیسه مجلس پیگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در ادامه اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم در مورد بررسی تحقق وعده‌هایش به نمایندگان، مشخص شده که وی به وعده‌هایش پایبند نبوده و نتوانسته دغدغه‌های اصلی آن‌ها را رفع کند، بنابراین تصمیم گرفته شد که روند قانونی استیضاح از طریق هیئت رئیسه پیگیری شود.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر علوم همچنان به قوت خود باقی است و استیضاح‌کنندگان بر تصمیم خود اصرار دارند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار