مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. شهريور 1393 - 4:26   |   کد مطلب: 13695
«حذف و اضافه» بررسی می‌کند
ازدواج دانشجویی آسان است؟
برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، در دهمین قسمت خود با موضوع «ازدواج دانشجویی آسان است» به مسائلی از قبیل ذهنیت‌ها و باورهای غلط اجتماعی در باب ازدواج جوانان و موانع و مشکلات جدی معیشتی و اقتصادی بر سر راه جوانان می‌پردازد.
ازدواج دانشجویی آسان است؟

به گزارش صدای دانشجو برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه»، در دهمین قسمت خود با موضوع «ازدواج دانشجویی آسان است» با حضور مسئولین مرتبط و کارشناسان ویژه به مسائلی از قبیل ذهنیت‌ها و باورهای غلط اجتماعی در باب ازدواج جوانان و موانع و مشکلات جدی معیشتی و اقتصادی بر سر راه جوانان می‌پردازد.

این برنامه پنج‌شنبه 6 شهریور ماه رأس ساعت 17:15 به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

میهمانان این قسمت از «حذف و اضافه» دکتر محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دکتر امیرحسین بانکی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، دکترای فلسفه غرب و متخصص امر ازدواج و خانواده هستند.

همچنین دکتر محمدعلی نجفی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویی از میهمانان تلفنی این قسمت از برنامه خواهند بود. پیگیری این هفته «حذف و اضافه»، بحث پیرامون برنامه‌های سرپرست وزارت علوم در مورد بازگشایی دانشگاه‌ها است.

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و  بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار