مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. شهريور 1393 - 14:46   |   کد مطلب: 13849
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایرگفت: نجفی همان کاری را برای وزیر بعدی می کند که توفیقی در زمان سرپرستیش برای فرجی دانا انجام داد.
نجفی همان کاری را می کند که توفیقی در زمان سرپرستیش برای فرجی دانا انجام داد

محمد موسی زاده در گفتگو با صدای دانشجو اولویت اصلی وزیر علوم بعدی را پیگیری مسائل علمی در دانشگاهها دانست و افزود وزارت علوم باید به جای پرداختن به مسائل خرد و پیش پا افتاده ی سیاسی به فکر رشد علمی کشور و دانشگاهها باشد.

وی با اشاره به حفظ روند قبلی وزارت علوم گفت: متاسفانه با وجود استیضاح وزیر علوم شاهد حفظ روند وزارت علوم هستیم و آقای نجفی همان فعالیتی که آقای توفیقی در زمان سرپرستی برای آقای فرجی دانا انجام دادند، برای نفر بعدی انجام میدهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر با اشاره به سخنان رهبری در دیدار اخیر هیئت دولت اظهار کرد: رهبری فرمودند وزرا همانطور که در جلسات رای اعتماد فاصله گذاری از اهالی فتنه را داشتند باید حین کار هم همون فاصله گذاری را رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به عملکرد سرپرست ها و وزیر قبلی بعید به نظر میرسد وزیر علوم بعدی با اولویت های علمی انتخاب و فعالیت خودش را شروع کند و وزارت علوم در دولت آقای روحانی سهم اصلاح طلب هاست.

موسی زاده گفت: متاسفانه آقای فرجی دانا علی رغم حرف هایی که در جلسه رای اعتماد زدند این قضیه را رعایت نکردند و افرادی را استفاده کردند که موثر در فتنه بودند و به توجیه این قضیه هم پرداختند و همین باعث شد به نوعی وزارت علوم ما به وزارت علوم دوران اصلاحات که یک وزارت علوم کاملا سیاسی و بدتر از اون سیاست زده بود بازگردد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار