مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. مرداد 1391 - 10:49   |   کد مطلب: 1404
صادق گودرزی، آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان بعد از کسب مدال نقره باز‌ی‌های المپیک 2012 لندن از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد.
 صادق گودرزی: خداحافظ کشتی!
به گزارش صدای دانشجو به نقل از مهر، گودرزی پس از ناکامی در فینال وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2012 لندن و کسب مدال نقره اعلام کرد: خداحافظ کشتی! من به مدال‌هایی که یک کشتی گیر آرزوی داشتن آن را داشته رسیده‌ام و دیگر قصد ماندن در عرصه ملی کشتی را ندارم، مگر اینکه دستور ویژه‌ای در این خصوص به من ابلاغ شود.گودرزی که گویا با توجه به مسائل مالی و شاید میزان پاداش مدال‌آوران المپیکی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است، ادامه داد: قصد دارم بعد از بازگشت به ایران فقط در لیگ برتر کشتی بگیرم تا از نظر مالی به مشکلی برنخورم. حدود 10 سال بصورت حرفه‌ای کشتی گرفتم و چندین سال در تیم ملی بودم و دیگر انگیزه‌ای برای حضور در این عرصه ندارم.

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن در خاتمه اظهار داشت: تمام تلاشم را برای کسب قهرمانی در المپیک به کار گرفتم اما با دو اشتباه در فینال به هدفم نرسیدم. البته به هیچ عنوان برای کسب افتخار در المپیک و سرافرازی کشورم کم کاری نکردم و تا پای جان در این مسابقات زحمت کشیدم.

صادق گودرزی علاوه بر مدال نقره وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2012 لندن، دو مدال نقره رقابت‌های جهانی 2010 مسکو و 2011 استانبول و همچنین یک برنز رقابت‌های جهانی 2009 هرنینگ دانمارک و چندین مدال طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار