مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. شهريور 1393 - 15:53   |   کد مطلب: 14097
برادر احمد عزیزی گفت: علائم حیاتی احمد عزیزی مطلوب است و وی با دعای مردم به سلامت و بهبودی کامل خواهد‌ رسید.
علائم حیاتی احمد عزیزی مطلوب است

 

به گزارش صدای دانشجو حسن عزیزی در گفت وگو با تسنیم, اظهار کرد: احمد عزیزی چندی قبل دچار عارضه‌هایی شد که نگرانی ما و مردم را به دنبال داشت اما خدا را شاکریم که اکنون بخش زیادی از آن نگرانی‌ها برطرف شده است.

وی افزود: علائم حیاتی احمد عزیزی از جمله ضربان قلب اکنون در شرایط مطلوب و مناسبی است.

عزیزی حضور رهبر معظم انقلاب بر بالین این شاعر کرمانشاهی در مهرماه 1390 را قوت قلبی برای اعضای خانواده خود خواند و گفت:  امیدواریم برادرمان با دعای مردم به سلامت و بهبودی کامل برسد.

گفتنی است احمد عزیزی بر اثر اختلالات کلیوی در کما به سر می برد و از پنج سال گذشته در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است.

وی متولد چهارم دی ماه 1337 در شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه و از شاعران معاصر ایرانی است که سبک جدیدی در سرودن مثنوی ارائه کرده است.

اشعار و نوشته های ادبی وی که سبک منحصر به فردی دارند در قالب مثنوی و با عنوان "کفش‌های مکاشفه" در 600 صفحه منتشر شده است و بررسی سروده‌های او نشان از علاقه‌اش به معنویت و عرفان اسلامی با فرم جدیدی از مثنوی دارد.

مقام معظم رهبری در سفرشان به استان کرمانشاه در مهرماه 1390 با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) به عیادت از این شاعر پرداختند.

معظم له بر بالین احمد عزیزی بیان کردند: "احمد آقایِ عزیزیِ گُل! فرصت خوبی‌ست با خدا خلوت کنی. این فرصت از فرصت‌هایی‌ست که کم پیش می‌آید. با خدای متعال خلوت کن، می‌شنود حرف تو را و پاسخ می‌گوید، ان‌شاءالله. امیدواریم که خداوند متعال تفضلاتش شامل حال شما باشد و عافیت کامل به شما بدهد."

انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما

آخرین اخبار