مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. مهر 1393 - 19:21   |   کد مطلب: 14168
تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد در اعتراض به افزایش شهریه‌ها
تصاویر:: «ما منتظریم تا ستاره دار شویم»!
در پی افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد اعم از شهریه‌های ثابت و متغیر، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به این مسئله مقابل دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد تجمع کردند.

به گزارش صدای دانشجو در این تجمع که با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد دقایقی پیش آغاز شد، دانشجویان با سردادن شعار و همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را به افزایش شهریه‌ها ابراز کردند.

براساس این گزارش مسئولان حراست دانشگاه سعی دارند تا دانشجویان معترض را از مقابل درب دانشکده پراکنده کنند،‌ اما تعداد دانشجویان هر لحظه در حال افزایش است و مسئولان این دانشکده با افزایش درهای اصلی از افزایش دانشجویان ممانعت می کنند.

دانشجویان معترض با دادن شعارهایی با مضمون "دانشجویان باغیرت حمایت حمایت"، "شهریه‌ها کم نشه اینجا قیامت می‌شه"، "افزایش شهریه‌ کار خیلی بدیه" و با داشتن پلاکارت‌هایی با چنین مضمون‌هایی "دانشگاه آزاد میرزاده و پسران"، "ما منتظریم ستاره‌دار شویم"، "بنگاه اقتصادی= دانشگاه آزاد اسلامی"، "افزایش ناعادلانه شهریه‌ها مساوی له شدن زیر چرخ دنده‌های اقتصاد" و "عدالت اسلامی به دانشگاه آزاد برگردد"  و "هفته‌ای 30 دقیقه تحصن تا کاهش شهریه‌ها" مقابل درب اصلی دانشکده دندانپزشکی به انتظار لاریجانی معاون پزشکی میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایستاده‌اند.

خبرگزاری دانشجو نوشت: در ادامه این تجمع حراجی رئیس دانشکده دندانپزشکی در میان دانشجویان آمد و آنها را به خونسردی دعوت کرد و گفت:  درست است که میرزاده در جمع شما نیست،‌ اما اگر می‌خواهید حرفتان به نمایندگان قانونی برسد، مسئولان دانشگاه آزاد در میان شما حضور دارند و حرف‌های شما را به رئیس دانشگاه آزاد می‌رسانند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: این کار شما جز مسدود کردن خیابان، جلوگیری نیروی انتظامی و عقب ماندن از کلاسهایتان چیز دیگری را تغییر نمی‌دهد.

دانشجویان در خاتمه اعتراض خود با مطرح کردن مطالبات و خواسته‌های دانشجویان با امضا کردن پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود «ما دانشجویان دانشگاه آزاد نسبت به افزایش شهریه‌ها اعتراض داریم» به تجمع خود پایان دادند.

لازم به ذکر است؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه آزاد شهریه‌های متغیر و ثابت را تا 15 درصد افزایش داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار